וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבנות "עוקץ ההיכרויות" זועמות על ההחלטה לשחררו ממאסר

13.3.2015 / 3:38

נשים הטוענות שנפגעו על ידי שלומי יפרח, החשוד בהונאת עשרות נשים שפגש באינטרנט, זועמות על ההחלטה לשחררו למעצר בית. "הוא הרס לנו את החיים, ועכשיו אתם מאפשרים לו להמשיך ולפגוע בנשים נוספות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ר', הפיצה את הסיפור באינטרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלומי יפרח, תושב נתיבות בן 37, שנעצר לפני כשבוע בחשד שהונה עשרות נשים בחודש האחרון, שוחרר אתמול (חמישי) למעצר בית, לבקשת הפרקליטות. בתום הדיון, שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, התפרצו חלק מהנשים לעברו של השופט ירון גת, והתנגדו להחלטה. "הוא הרס לנו את החיים, ועכשיו אתם מאפשרים לו להמשיך ולפגוע בנשים נוספות", הן זעמו.

על פי החשד, יפרח הונה עשרות נשים בחודש האחרון. הוא נהג להציג את עצמו באתרי היכרויות כ"רז רעם", איש עסקים ובן למשפחה אמידה, שאביו מבעלי חברת הנדל"ן "אשטרום" וחברות ענק נוספות, ולגנוב מהן, על פי החשד, סכומים גדולים של כסף. רק בחודש שעבר יפרח שוחרר מהכלא לאחר שריצה עונש ארוך בגין הונאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בתיק שאין בו ראיות". שלומי יפרח/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקר המשטרה, רב-סמל משה פויסטרו, ביקש על פי החלטת הפרקליטות לשחרר את יפרח ממעצר, ולשלוח אותו למעצר בית בבית אחיו בנתיבות. עוד ביקשה המשטרה לאסור עליו לגלוש באינטרנט. סנגוריתו של החשוד, עו"ד זוהר דיבון, טענה אתמול בדיון כי אין סיבה להגביל את חרותו של מרשה משום "שמדובר בתיק שאין בו ראיות".

סיפור ההונאה שבו מעורב יפרח על פי החשד, פורסם תחילה בפייסבוק על ידי אחת מקורבנותיו, ותוך זמן קצר הגיע לנשים נוספות. אחת מקורבנותיו, ר', פרסמה את הסיפור, והגיעה ל-20 נשים נוספות שנפלו קורבן למעלליו. על פי החשד, הוא גנב ממנה 9,000 אירו וביצע בה מעשים מגונים. ר' פנתה לתחנת משטרת שכונות שבדרום תל אביב, וצוות החוקרים, בפיקודו של רב-פקד שחר גאון, עצרו את יפרח, שעומת עם ר' בחדר החקירות. שבוע לאחר מכן, כאמור, הוא שוחרר למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully