וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנס סדרתי": הותר לפרסם את שם החשוד בפדופיליה מבני ברק

11.3.2015 / 17:10

אליהו ליפא בוורמן חשוד באונס ילדה בת 5, ובמשטרה חושדים שהוא תקף ילדות נוספות. אתמול נחשף בוואלה חדשות כי בוורמן זכה להגנה מצד רבנים בכירים, שפעלו כדי למנוע הגשת תלונה נגדו. מעצרו הוארך בארבעה ימים

הארכת מעצר לפדופיל מבני ברק שרבנים חיפו עליו. מרץ 2015. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
בוורמן בהארכת מעצרו, היום בבית משפט השלום בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

בית משפט השלום בתל אביב ביטל היום (רביעי) את צו איסור פרסום שמו של אליהו ליפא בוורמן, תושב בני ברק בן 30, החשוד באונס וביצוע מעשה מגונה בילדה בת חמש בעיר. במשטרה חושדים שהוא תקף ילדות נוספות ואת חלקן גם אנס. נציג המשטרה בדיון אמר כי מדובר בחשוד סדרתי בפדופילה.

אתמול נחשף בוואלה חדשות כי בוורמן זכה להגנה מצד רבנים בכירים, שפעלו על מנת למנוע הגשת תלונה נגדו. על פי החשד, הרבנים הגלו אותו מקריית ספר שבמודיעין עילית לאחר שבמשך שש שנים תקף מספר רב של ילדות. כמו כן, חושדים במשטרה שגם לאחר המקרה האחרון קראו רבנים למשפחה של הילדה שלא להתלונן.

עוד בנושא:
הרבנים מנעו תלונה נגד פדופיל - וכעת הוא חשוד שחזר ואנס
חשד: אנס בת 5 בחדר מדרגות בבני ברק ונתפס בידי אביה

הארכת מעצר לפדופיל מבני ברק שרבנים חיפו עליו. מרץ 2015. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
הוגלה מקריית ספר ושב לתקוף/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

בשעות הצהריים הובא בוורמן בפעם השנייה לבית המשפט. החוקר רס"מ גיא קלדרון ממרחב דן ביקש להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים. "מדובר להערכת המשטרה בפצצה מתקתקת. החשוד שלפנינו, מעבר לכך שנתפס כמעט על חם מבצע מעשה מגונה בקטינה צעירה מאוד בשנים, המשטרה בימי המעצר המועטים שנקצבו לה מגלה כי מדובר בחשוד שהוא סדרתי בעבירות המיוחסות לו", סיפר החוקר.

סנגורו של בוורמן, עו"ד אלעד פלג, ביקש לשחרר את החשוד למעצר בית בבית אביו. "אבקש מעצר בית עם איזוק אלקטרוני שהרי אז הוא לא יהיה מסוכן לגבי ילד כזה או אחר", אמר. השופט ירון גת דחה את בקשת הסנגור והאריך את מעצרו של החשוד עד יום ראשון.

"מחומר החקירה שנאסף עד כה עולה חשד כי המעשה המיוחס לחשוד בשלב זה אינו המעשה היחיד. ועל כן קיים גם צורך בחקירה נוספת ונשקפת מסוכנות של ממש מהחשוד", אמר השופט. "קיים אינטרס ציבורי מובהק בפרסום שמו של החשוד לצורך מקרים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully