וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב התפרעות בטיסה: נוסע תקף וקילל, הצוות סירב להתלונן

11.3.2015 / 15:01

נוסע בטיסת אל על מבנגקוק לתל אביב התפרע במהלך הטיסה. המשטרה הוזעקה למקום, אך הוא שוחרר מבלי שנחקר לאחר שאנשי הצוות לא שיתפו פעולה. "במהלך כל הטיסה הוא התנהג באלימות מילולית ופיזית כלפי הצוות והנוסעים"

אילוסטרציה. ShutterStock
"הצוות עשה הכול על מנת להתמודד עם האירוע"/ShutterStock

אחרי "טיסת השוקולד" - שוב התפרעות במטוס: נוסע בטיסת אל על תקף וקילל נוסעים אחרים ואת אנשי הצוות. הנוסעים דרשו מהצוות לפעול נגדו והמשטרה הוזמנה. עם זאת, הוא לא נעצר ואף לא עוכב לחקירה משום שצוות המטוס סירב למסור עדות או להגיש תלונה במשטרת נתב"ג.

המקרה אירע בטיסת אל על מבנגקוק לתל אביב. הנוסע, כבן 30, החל להשתולל במהלך הטיסה וקילל את הצוות ואת הנוסעים האחרים במטוס. בלחץ הנוסעים האחרים החליט הקברניט להזעיק את המשטרה שהמתינה לנוסע בנתב"ג הבוקר (רביעי) עם הנחיתה. גורמים במשטרת נתב"ג אמרו לוואלה חדשות כי נעשתה פנייה לצוות המטוס דרך חברת התעופה, אך הם סירבו לנקוט בהליכים נגד הנוסע והוא שוחרר לביתו.

הישראלי המכוער || סיקור מיוחד בוואלה חדשות
"אפתח לך את הפנים": קללות וצעקות בסניף פלאפון בראשון לציון
"סעי יא מפגרת": איומים וקללות בגינת המשחקים ולעיני ילדים בראשל"צ
"פיגוע דרכים": הנהג נקם ברוכבי האופניים שעיכבו אותו

מאל על נמסר בתגובה: "מדובר בנוסע שבמהלך כל הטיסה התנהג באלימות מילולית ופיזית כלפי הצוות והנוסעים. צוות הטיסה עשה הכול על מנת להתמודד עם האירוע. מיד עם הנחיתה הוזמנה משטרה אשר המתינה לנוסע בפתח המטוס. אל על לא תסבול התנהגות בלתי הולמת בטיסותיה ותפעל במלוא החומרה ועל פי דין כלפי כל מי שמפריע לסדר התקין של הטיסה".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully