וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש הוציא להורג את "סוכן המוסד הישראלי"

חשבונות טוויטר המזוהים עם הארגון פרסמו סרטון שבו נראית הוצאתו להורג של מוחמד סעיד איסמעיל מוסלם, תושב מזרח ירושלים בן 19, שהואשם בריגול עבור ישראל. בסרטון נראה ילד שיורה בראשו

צילום מסך

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם הערב (שלישי) סרטון שבו מוצגת הוצאתו להורג מוחמד סעיד איסמעיל מוסלם, תושב מזרח ירושלים - בידי ילד של ארגון הטרור. בדאעש טענו כי מוסלם הוא "סוכן מוסד" וכי הוא נשלח לרגל עבור ישראל. לפני כחודשיים עשה הארגון שימוש בילד קטן במקרה דומה, כשפרסם סרטון ובו הוצאו להורג שני "מרגלים רוסים".

בסרטון נראה מוסלם כשהוא לבוש במדים הכתומים של שבויי הארגון ולידו שני פעילים חמושים, בהם ילד קטן, שיורה בראשו. לפני כן, נערך עם מוסלם ריאיון שבו סיפר לכאורה על הכשרתו כסוכן מוסד עד שהסתנן לשורות "המדינה האיסלאמית" ונחשף על ידם. כמו כן, הלוחם שליד הילד מדבר לפני ההוצאה להורג בצרפתית ומברך על הפיגוע במרכול הכשר בפריז.

מוסלם ואום-אחמד, הוריו של מוחמד מוסלם, צעיר ממזרח ירושלים שהוצא להורג בידי דאעש - 10 במרץ 2015. רויטרס
מוסלם ואום-אחמד, הוריו של מוחמד, אמש בירושלים/רויטרס

"נמצא כאן אחד מהאריות הצעירים של 'המדינה האיסלאמית'", אמר הלוחם בצרפתית והציג את הילד הקטן. "הוא יהרוג את הטיפש שנשלח על ידי המוסד כדי לרגל אחרי המוסלמים", בישר. "מרגל כופר, אללה סיכל את התכנית שלך ולא הרווחת ממנה שום דבר טוב. בזמן הקרוב, אתה תראה את לגיונות החליפות מפציצים את אדמותיך ואת מבצריך. הם ישחררו את ירושלים מהזוהמה שלך... היהודים הפכו למפוחדים".

מדובר בישראלי השני שמוצא להורג בידי הארגון: בחודש ספטמבר אשתקד פורסם סרטון שבו נראה "ג'ון הג'יהאדיסט" - מוחמד אמווזי - עורף את ראשו של העיתונאי סטיבן סוטלוף, יהודי אמריקני שהחזיק בדרכון ישראלי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"אמרו לי שלעבוד עבור המודיעין הישראלי זו עבודה טובה"

בריאיון שפורסם עמו בחודש שעבר, במסגרת מגזין הארגון "דאביק", צוטט מוסלם באומרו כי "על כל המבקשים לרגל נגד 'המדינה האיסלאמית' לדעת: אל תחשבו שאתם חכמים ושתצליחו לשטות בהם. לא תצליחו כלל".

לאורך כל הריאיון, מוסלם הוצג כ"מורתאד", מוסלמי שחזר בו מאמונתו וכפר בדת. הוא סיפר על דרכו לכאורה לשורות המודיעין הישראלי: "היה לנו שכן יהודי שעבד במשטרה. הוא הגיע יום אחד וביקש ממני לעבוד עבור המודיעין הישראלי. אמרתי לו שאחשוב על כך, ואז שאלתי את אבי ואת אחי מה דעתם. שניהם עודדו אותי לעשות זאת, ואמרו לי שזאת עבודה טובה. הם אמרו שיש בזה הרבה כסף, ושאפשר להתקדם לעמדות בכירות. בשלב הזה, הבנתי שגם הם עובדים כמרגלים".

  • עוד באותו נושא:
  • דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully