וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקרא לערוף ראשי מחבלים: הרשות דורשת צו מעצר לליברמן

ברמאללה תקפו בחריפות את שר החוץ שאמר כי "צריך להרים גרזן על מי שנגדנו" ודורשים שבית הדין הבינלאומי יוציא צו מעצר נגדו. "הערותיו מסוכנות". ליברמן: "את התשובה הם יקבלו כשאהיה שר הביטחון"

אביגדור ליברמן מחלק שארלי הבדו בתל אביב, פברואר 2015. ראובן קסטרו
שר החוץ ליברמן בזמן חלוקת המגזין שרלי הבדו בתל אביב/ראובן קסטרו

הרשות הפלסטינית נגד שר החוץ: אחרי שאביגדור ליברמן קרא ביום ראשון לערוף את ראשיהם של ערביי ישראל שביצעו פעולות טרור, קראו ברמאללה לבית הדין הבינלאומי בהאג להוציא צו מעצר נגדו. אתמול קרא משרד החוץ של הרשות לעצור את ליברמן משום שהוא "מהווה סכנה לאנושות", והיום (שלישי) הכריז שר החוץ כי את "התשובה לכך הם יקבלו ממני בתור שר ביטחון".

"הערותיו של ליברמן מאוד מסוכנות", נמסר מהרשות. "הזחיחות של ליברמן הרוצח תהיה בוודאי אחד מהתיקים שיונחו בפני בית הדין הבינלאומי, כך שניתן יהיה להעמיד אותו לדין בשל פשעיו". משרד החוץ של הרשות הוסיף כי "הערותיו של ליברמן הן חלק מהקריאה הישראלית הרשמית לטיהור אתני ולהרחבת המדיניות הפשיסטית של ההתנחלויות".

יש לציין כי מדובר בקריאה הצהרתית בלבד, משום שבית הדין אינו עוסק בהתבטאויות של מנהיגי מדינות, אלא במעשים שבוצעו במסגרת מדיניות כוללת או במסגרת לחימה.

אבו מאזן בביקור בארמון הנשיאותי באנקרה, טורקיה. רויטרס
מדובר בקריאה הצהרתית בלבד. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן/רויטרס

עם זאת, כאמור, ליברמן לא נותר חייב והשיב על הקריאות הפלסטיניות בדף הפייסבוק שלו. "ראיתי שהרשות הפלסטינית תפנה נגדי לבית הדין הבינלאומי בהאג בגלל הדברים שאמרתי על כך שצריך לפעול ביד קשה נגד אויבינו ואלו שפועלים נגד מדינת ישראל", כתב ליברמן. "את התשובה לכך הם יקבלו ממני בתור שר הביטחון".

ליברמן אמר את הדברים מעוררי המחלוקת בפאנל בחירות שנערך במרכז הבינתחומי שבהרצליה ביום ראשון. "מי שאיתנו צריך לקבל הכל - עד חצי המלכות", אמר ליברמן. "מי שנגדנו, אין מה לעשות - צריך להרים גרזן ולהוריד לו את הראש. אחרת לא נשרוד פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully