וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקיר את חברו שנהרג בתאונה: "היינו חייבים להתרחק מהרכב"

8.3.2015 / 17:24

מיכאל פרל, שישב ליד אחיו התאום שנהג בתאונה בליל שבת שבה נהרג חברם, סיפר לוואלה חדשות שהשניים נמלטו מהזירה בשל השריפה. "המטף לא פעל, לא היה שום דבר לעשות חוץ מלהתרחק". השניים חשודים בהפקרה, גרימת תאונת דרכים ונהיגה בשכרות

צילום: דוד קורן, משטרת ישראל; עריכה: יאיר דניאל

יומיים לאחר התאונה הקטלנית בנתיבי איילון, שגבתה את חייו של מקסים בוקטי, משחזר מיכאל פרל, שישב במהלך הנסיעה לצד הנהג, אחיו התאום, את הרגעים הקשים. "זה חבר ילדות, חבר טוב שלי שממש חבל לי עליו. במיוחד כי יש לו ילדה צעירה", סיפר היום (ראשון) על חברו, בן 22 מחולון, בשיחה עם וואלה חדשות. "אני ממש מצטער על זה", הוסיף.

מיכאל ואחיו אנטון, שניהם בני 21, נלכדו לאחר התאונה בג'יפ בעת שהתקלח. כעבור זמן קצר, הצליחו השניים לחלץ את עצמם ועל פי החשד, נמלטו מהמקום. לאחר שהשוטרים תפסו אותם, הם נעצרו והסתבר כי אנטון נהג ללא רישיון ותחת השפעת אלכוהול. מאחוריהם, לצד מקסים, ישבה נוסעת נוספת שנפצעה באורח קל. מיכאל שוחרר למעצר בית עד מחר, בעוד מעצרו של אנטון הוארך היום בשלושה ימים. השניים חשודים בגרימת תאונת דרכים, בהפקרה ובנהיגה בשכרות.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
יורים בנגמ"ש? המחנה הציוני נגד יש עתיד: הצבעת לפיד, קיבלת ביבי
איראן הציגה טיל חדש: "יכול לפגוע במטרות - בכל התנאים"
עיתונאים חבשו כיפה ברחובות אירופה - וספגו יריקות וקללות

רכב התלקח לאחר שהתנגש במעקה בטיחות בדרך איילון, בסמוך למחלף וולפסון שבחולון. חטיבת דובר המשטרה
הרכב השרוף בנתיבי איילון/חטיבת דובר המשטרה

מיכאל טוען שהוא לא זוכר את מה שאירע בתאונה במדויק. "קיבלתי מכה קשה בראש. עשינו תאונה כנראה, ראיתי בעיתונים שקראתי בבית החולים שהאוטו התלקח", סיפר. לדבריו, הארבעה יצאו לשתות, ולאחר מכן עלו על ההגה בדרכם מבת ים לתל אביב. "לא ידעתי שאחי נוהג ללא רישיון, חשבתי שיש לו משהו, הוא אמר שהוא באיזשהו תהליך", סיפר על ההחלטה התמוהה לנסוע הביתה במכונית, שיכורים וללא רישיון. "לא סתם אומרים לנסוע במוניות ובאוטובוסים ולא עם חברים", אמר.

לדברי מיכאל, הג'יפ ככל הנראה איבד שליטה, התנגש בקיר והחל לעלות בלהבות. "חילצתי את כולם והוצאתי את המטף. המטף לא פעל, אז לא היה שום דבר חוץ מלהתרחק מהאוטו", סיפר והגיע לשלב שבו הוא ואחיו נמלטו מזירת התאונה. לדבריו, השניים עשו זאת משום שהיו חייבים להתפנות. "אני בעצמי עם תחבושת, עם תפרים. גם הייתי צריך להתפנות לבית חולים", אמר.

כשנשאל אם יגיע להלווייתו של מקסים, ענה: "כנראה שכן, אם לא אהיה במעצר בית". לטענתו, מקסים היה ככל הנראה לא חגור. "ממש חבל לי עליו, אני ממש מצטער על זה. ממש חבל לי עליו", אמר לבסוף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
החשוד אנטון פרל הנהג שחשוד בתאונת פגע וברח ועורך הדין זוהר ברזילי. מרץ 2015. דרור עינב
החשוד אנטון פרל ועורך דינו זוהר ברזילי, היום/דרור עינב

התאונה אירעה בסמוך לשעה 1:30 בלילה. הג'יפ שבו נסעו הארבעה, התהפך לאחר שהתנגש במעקה הבטיחות בסמוך למחלף וולפסון שבחולון. ההרוג, מקסים בוקטי, נזרק מכלי הרכב ונפצע תחילה באורח אנוש. עדים שהיו במקום חילצו את הנוסעים מהרכב הבוער ושני האחים החלו לברוח לכיוון יפו, כשהם מותירים מאחור את חבריהם הפצועים. צוותי מד"א פינו את הצעירה ואת בוקטי לבית החולים איכילוב בתל אביב, אולם שם נאלצו לקבוע את מותו של האחרון.

מפקד הזרוע המבצעית של אגף התנועה, סגן ניצב אמיר ג'יבלי, הורה לכלל היחידות באזור להקים מחסומים ולפעול מידית לאיתור השניים. האחים אותרו זמן קצר לאחר מכן על ידי שוטרי יס"מ ממרחב יפתח, בסמוך לתחנת הדלק "פז" במחלף וולפסון. הם הועברו לידי שוטרי אגף התנועה, כשנודף מהם ריח חריף של אלכוהול. האחים הועברו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון שבחולון בליווי והשגחה משטרתית. מהחקירה עלה כי לאנטון כי עבר פלילי ו-19 תיקים במשטרה, בעוד למיכאל יש 24 תיקים פליליים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully