וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 40 נספה בשריפה בדירה בירושלים

7.3.2015 / 11:45

השריפה פרצה בבית ברחוב פנחס חברוני בעיר. צוותי כיבוי שהגיעו למקום מצאו את דייר הבית ליד הדלת, ככל הנראה לאחר שניסה להימלט. הוא חולץ אולם בתום ניסיונות החייאה נקבע מותו. ככל הנראה השריפה נגרמה ממפזר חום

צילום: כבאות והצלה ירושלים עריכה: מתן חדד

אדם נספה אמש (שישי) בשריפה שפרצה בדירה ברחוב פנחס חברוני בירושלים. שלושה צוותי כיבוי שהגיעו למקום מצאו כי כל חלונות הדירה היו סגורים, דבר שהוביל להצטברות פיח. הכבאים מצאו את דייר הבית בסמוך לדלת, שככל הנראה ניסה להימלט לפני שהתמוטט. הם חילצו אותו, אולם בתום ניסיונות החייאה של צוות מד"א שהוזעקו למקום נקבע מותו. מחקירה ראשונית עלה כי השריפה נגרמה ממפזר חום שהושאר דלוק בחדר השינה, סמוך מאוד למיטה.

פרמדיק מד"א, יניר רכניצר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך יוצא מדירה בקומה הראשונה בבניין מגורים בן שלוש קומות. בסריקות אותר בדירה גבר כבן 40 עם כוויות בכל חלקי גופו. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".


עוד בוואלה חדשות:
כיבוש מוצבים ויציאה ממנהרות: בחמאס נערכים למלחמה הבאה
נתניהו על חשיפת מסמך הוויתורים: "לא הסכמתי לגבולות 67'"
גיבורי היום: האנשים שנטרלו את המחבל בבירה משחזרים

שריפה בקריית יובל בירושלים, גבר בן 40 נהרג. דוברות כבאות והצלה ירושלים,
זירת האירוע, אמש/דוברות כבאות והצלה ירושלים

"הגענו לדירה ברחוב פנחס חברוני בעקבות דיווח על שריפה בדירה", הוסיף רשף-משנה ניסים לוי, קצין כיבוי שפיקד על הכוחות באירוע. מיד כשהגענו למקום הבחנו בעשן ואש הפורצים מחלונות דירה בבניין. בכוח של שלושה צוותי כיבוי פרצנו לדירה הנעולה. לאחר הפריצה הבחנו בלכוד מחוסר הכרה במצב קשה ביותר וחילצנו אותו באופן מיידי החוצה לידי כוחות מד"א. המשכנו בסריקות ובמקביל בכיבוי מוקד הבעירה. בתום פעולות הכיבוי והסריקות לא אותרו לכודים נוספים. לצערי בתום פעולות הכיבוי דווח לי כי הפצוע לא שרד את הפציעה הקשה".

לפני כשלושה שבועת נספתה פעוטה בת שנתיים בשריפה שפרצה בקומה השנייה של בית פרטי בכפר טייבה זועבייה שבעמק יזרעאל. פרמדיקים וחובשים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של הפעוטה, ששמה הוא למא זועבי. בין הפצועים בדליקה היה צעיר בן 27 שנפגע באורח בינוני משאיפת עשן ופונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה במסוק של מגן דוד אדום. שישה נפגעים נוספים משאיפת עשן פונו לבית החולים העמק שבעפולה. מחקירה ראשונית של מכבי האש עלה כי הגורם לפרוץ השריפה הנו תנור חשמלי לחימום שהושאר דולק וללא השגחה.

(עדכון ראשון: 23:48)

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שריפה בקריית יובל בירושלים, גבר בן 40 נהרג. דוברות כבאות והצלה ירושלים,
כוחות ההצלה מחוץ לבניין שבו פרצה השריפה, הלילה/דוברות כבאות והצלה ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully