וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם בתקרית עם ח"כ זועבי: "למחוק חיוך של בוגד זו מצווה"

6.3.2015 / 0:18

עופר גולן, שנאשם כי היכה במוט את יועצת התקשורת של הרשימה המשותפת בכנס בחירות ברמת גן, מכחיש את המיוחס לו אולם מצהיר שהמחאה תימשך: "גאה לשבת בכלא על זה שאני נלחם על ארץ ישראל". צפו בסרטון מרגע התקרית

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

"גאה שלחמתי למען ישראל": עופר גולן, איש "עוצמה יהודית", שנאשם בתקיפה אלימה של יועצת התקשורת של הרשימה המשותפת, אמילי מואטי, אמנם מכחיש שביצע את המיוחס לו, אולם מבטיח שהמאבק באוכלוסייה שאינה מזדהה עם המדינה תימשך. בראיון שנערך בביתו שבראשון לציון, שם הוא מרצה מעצר בית בעקבות התקרית שאירעה השבוע במכללת רמת גן אמר: "צריך למחוק חיוך של בוגד במדינת ישראל. אני חושב שזו מצווה על כל יהודי".

גולן, בן 46 נשוי ואב לארבעה, הגיע שלשום לכנס המיוחד לקראת הבחירות שנערך במכללת רמת גן – זאת אחרי הקריאה של המועמד ברשימה "יחד העם איתנו" ברוך מרזל, להגיע להפגין נגד ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת). הרוחות התלהטו אחרי שמשתתף שפך משקה על זועבי. בהמשך ספגה מואטי מכה ממוט – פעולה שיוחסה לגולן. אתמול הוגש נגדו כתב אישום, אף שמואטי עצמה לא התלוננה נגדו.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה חדשות
בדיחה בטעם רע? מועמדת הבית היהודי התחפשה לשבויית דאעש
נדיר: חברי כנסת ממפלגות יריבות מפרגנים אחד לשני
פירון: המחנה הציוני פספס את ההזדמנות להחליף את נתניהו

בראיון עמו טוען גולן, חבר בהנהלת תנועת הימין הקיצוני "עוצמה יהודית", כי לא הייתה כל תקיפה וכי כל הטענות של מואטי הן למעשה "הצגה". לדבריו, הסרטון שתיעד את האירוע מוכיח את חפותו. "המשטרה הגיעה ועצרה אותי", הוא אומר, "בדיעבד מסתבר שהיא יועצת התקשורת של המפלגה הערבית המשותפת". לטענתו, מואטי שיקרה, וניפחה את הדברים. הוא ממשיך ומסביר: "אני חושב שהיא צריכה להחליף קריירה. היא צריך לעסוק במשחק בהבימה או בברודווי, בתור שחקנית היא מעולה, בתור יועצת תקשורת לא כל כך".

אמילי מואטי יועצת התקשורת של הרשימה המשותפת לאחר התקיפה בכנס הבחירות במכללה האקדמית למשפט ועסקים, באיכילוב. פברואר 2015. יותם רונן
מואטי אחרי התקיפה/יותם רונן

בתגובה לכך שהמשטרה היא שהחליטה לעצור אותו, ולא בעקבות תלונה, הוא אומר: "השוטרים היו שם, ועובדה שלא עצרו אותי מיד, עובדה שהמשכנו כרגיל. נכון, היו אמוציות, ויכוחים, צעקות וקללות – אבל לא אלימות. המשטרה עצרה אותי רק מאוחר בערב. אנחנו באים להתווכח ולומר את האמת שלנו. אנחנו לוחמים על הארץ שלנו, ונמשיך להילחם עליה, אבל בדרך חוקית".

ביום השני, בתום מעצר הבית שנגזר עליו, יתייצב גולן לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב בעניינו. הוא מאמין שהוא ייצא זכאי בסופו של ההליך המשפטי. "אני גאה להיות במעצר בית על זה שלחמתי למען ארץ ישראל, אני גאה לשבת בבית סוהר על זה שאני נלחם על ארץ ישראל. אני לא במעצר בית כי אני עבריין, אלא כי אני הולך עם האמת שלי עד הסוף". גולן כבר היה במעצר בית על התפרעות בהפגנה אחרי רצח שלושת הנערים בגוש עציון. "הייתי במעצר בית ארבעה ימים. הדמוקרטיה בארץ היא לא בדיוק דמוקרטיה, לפחות לא לאנשי הימין. אבל למרות זאת, כמו שבמעצר הבית הקודם יצאתי בלי כלום, גם היום אני אצא נקי".

בנוגע לתקיפת ח"כ זועבי מבהיר גולן כי לא מדובר ברדיפה אישית אלא עקרונית. "היא הייתה על המרמרה, קראה לחיילי צה"ל רוצחים ומסיתה אנשים. "אני לא מבין איך אישה כזו יושבת בכנסת. זו בושה למדינה, זו בושה לשלטון החוק שאישה כזו יושבת בכנסת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"שתעבור לסוריה"

לטעמו של גולן, התבטאויותיו של מרזל נגד זועבי (שבין היתר אמר שיש "למחוק לה את החיוך"), אינן בעייתיות "למחוק חיוך של בוגד במדינת ישראל זו מצווה על כל יהודי. מי שבוגד במדינת ישראל, ועוד אזרח ישראלי, מקומו בכלא. מי שיוצא נגד חיילי צה"ל הוא בוגד, אין על זה בכלל ויכוח. איך היא יכולה לצאת נגד אלו שמגנים עליה ושבזכותם היא ישנה טוב בלילה. אם היא רואה את עצמה חלק מאותו עם ערבי שלא קיים אז בבקשה, תעברי לסוריה תחיי שם. אני בטוח שדעאש יקבלו אותה בסבר פנים יפות".

עוד הוא אומר: "אנחנו לא נמצאים בקצה של הימין, אנחנו המיינסטרים. רוב העם מאמין שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. אותו מיעוט הזוי של חנין זועבי, אותו שמאל קיצוני שמעוניין להפוך את המדינה למדינת כל אזרחיה, הוא הקיצוני. אנחנו לא ניתן לזה לקרות, אנחנו נילחם על הארץ הזו בכל הכוחות שיש לנו ובכל הדרכים החוקיות שעומדות לרשותנו. אנחנו לא נוותר על מילימטר אחד מהאדמה של ארץ ישראל".

בא כוחו של גולן ואיש "עוצמה יהודית", עו"ד איתמר בן גביר, מסר: "מואטי יכולה לשחק בתיאטרון, יש לה כישורים לזה. היא עברה מאולפן לאולפן וסיפרה על הפגיעה הקשה, על מוט הברזל. הדברים שקריים. נוכח הראיות ברור שמדובר במעצר שווא. אדרוש לשחרר את מרשי ממעצר בית ולעצור את מואטי על פרובוקציה".

מואטי מצדה ביקשה שלא להתייחס לדבריו של גולן, אך ציינה כי בידי המשטרה סרטון, שגם היא צפתה בו, שמראה את גולן תוקף אותה.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

(עדכון ראשון - 19:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully