וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה הורשעה לאחר שהקרינה בכיתה סרט המציג דרכים אכזריות למות

מורה מחליפה הציגה לתלמידיה את הסרט "The ABCs of Death" המכיל תמונות קשות לצפייה של מוות, סקס ואלימות - וטוענת שלא היה לה מושג שזה תוכנו וגם צרחות התלמידים לא הדליקו אצלה נורה אדומה

יח"צ - חד פעמי

מורה מחליפה מקולומבוס, אוהיו, הורשעה ונידונה ל-90 יום מאסר על תנאי, לאחר שהציגה לתלמידים בתיכון סרט אימה הכולל מין ואלימות. שילה קירנס הורשעה ב-4 עבירות חמורות והתנצלה השבוע בבית המשפט, על הטעות שעשתה, בטענה שלא צפתה בסרט לפני שהראתה אותו לתלמידיה (בגילאי 14-18) באפריל 2013.

הסרט "The ABCs of Death" מכיל 26 פרקים, כשכל פרק מציג מוות אכזרי וקשה לצפייה לפי אותיות הא' ב', כמו א' עבור מוות מ"אורגזמה", ה' עבור "השמדה", ו-ש' עבור רצח אכזרי ב"שירותים".

הסרט The ABCs of Death.
פוסטר הסרט "The ABCs of Death"

עורך דינה של קירנס בת ה-58 אמר שאילו ידעה שזה תוכן הסרט - היא לא הייתה מראה אותו לתלמידים - אך תלמידיה טוענים אחרת. אחד התלמידים שהעיד בבית המשפט סיפר שהיא צפתה איתם בסרט ולא עשתה כלום כשהתלמידים הגיבו בצרחות למראות ה"מטרידים" שבסרט, כפי שהוא תיאר זאת.

התובעים מסרו כי גם אם למורה לא היה מושג מהו תוכן הסרט, שמו היה צריך לרמוז לה שמדובר בסרט בעייתי. המושבעים צפו בסרט והבינו שאין מנוס מלהרשיע אותה על מעשיה. לאחר המשפט, ראש חבר המושבעים סיפר שעל אף שלא נמצאה הוכחה ודאית לכך שקירנס צפתה בסרט, הם החליטו לפסוק נגדה, לאחר שגילו שהיא הקרינה את הסרט ליותר מכיתה אחת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully