וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים במקסיקו: הוסגר ונעצר חשוד בתאונת "פגע וברח"

5.3.2015 / 17:33

תושב תל אביב בן 22, שחשוד כי דרס בשנת 2011 קשיש ופצע אותו קשה, נעצר לאחר שנמלט לפני ארבע שנים למקסיקו וחי שם באופן לא חוקי. הצעיר גורש ונעצר באמצעות שיתוף פעולה עם הרשויות במדינה

חשוד בתאונת פגע וברח ממקסיקו לאחר נחיתתו בישראל, מרץ 2015. חטיבת דובר המשטרה
מעצרו של החשוד מיד עם נחיתתו/חטיבת דובר המשטרה

אחרי ארבע שנים שבהן חי במקסיקו סיטי, החשוד במעורבות בתאונת "פגע וברח" בשנת 2011 נחת אתמול (רביעי) בישראל והוסגר למשטרה. על פי החשד, הצעיר, תושב תל אביב בן 22, רכב על קטנוע בתל אביב לפני כארבע שנים, פגע בקשיש ופצע אותו באורח קשה. לאחר מכן, החשוד נמלט מהמקום לכאורה ורכש כרטיס טיסה למקסיקו סיטי – שם חי בשנים האחרונות באופן בלתי חוקי.

עם בדיקת נסיבות התאונה עלה כי הקטנוע שהיה מעורב בה שייך לחשוד, ובנוסף לכך, הוא ערק משירות בצה"ל. לפני כמה ימים הושלם תהליך הגירוש שלו ממקסיקו, ולאחריו הוא נחת בישראל ונעצר על ידי משטרת אגף התנועה. תהליך הגירוש הושלם באמצעות שיתוף פעולה בין בוחני הזרוע המבצעית של אגף התנועה בתל אביב, חטיבת המודיעין והמחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה. כמו כן, את התהליך ליוו נציגי מחלקת ההגירה של מקסיקו.

ביום שבת נדרסה למוות אישה בת 29, תושבת הכפר ירכא שבצפון, במסגרת תאונת "פגע וברח" בכביש 70, באזור צומת סומך שליד קריית אתא. זמן קצר לאחר מכן, נעצר גבר החשוד כי נהג בכלי הרכב הפוגע יחד עם רעייתו. בית משפט השלום בחיפה גזר עליו ביום ראשון מעצר בית של שבעה ימים, בעוד רעייתו שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים לתקופה של חמישה ימים. בוחני הזרוע המבצעית של אגף התנועה במחוז החוף אמרו אז כי הם ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה. השופטת ציינה כי אין ראיות לגרימת מוות ברשלנות, אלא להפקרה בלבד.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
תחקיר הסרטון: הלוחם ששיסה הכלבים בפלסטיני – לא מ"עוקץ"
מני נפתלי פנה לווינשטיין: ספק הגנה לי ולמשפחתי
בדיחה בטעם רע? מועמדת הבית היהודי התחפשה לשבויית דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully