וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אזרחים משתלטים על עבריין שניסה לשדוד פיצוציה

6.3.2015 / 0:17

תושבי דרום תל אביב הפגינו תושיה יוצאת דופן כשהשתלטו על שודד בקיוסק בשדרות הר ציון. עם זאת, הם לקחו את המאבק צעד אחד רחוק מדי והיכו אותו עד שהתעלף. רק הגעתה המהירה של המשטרה מנעה פגיעה נוספת בו

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

משאלתו של כל עבריין היא לעזוב את זירת הפשע לפני הגעת המשטרה למקום. אך ישנם מקרים יוצאי דופן שבהם מוצא עצמו עבריין מודה למשטרה על הגעתה המהירה. כך חש בשבוע שעבר רומן קראסו, בעת ששדד פיצוציה בדרום תל אביב. הוא חב את חייו לשוטרי הסיור של תחנת שרת במרחב יפתח.

קראסו, שנגדו הוגש השבוע כתב אישום בגין שוד מזוין, מואשם כי גנב אופנוע, זייף את לוחיות הרישוי שלו והגיע עמו בשבוע שעבר לשדוד פיצוציה ברחוב הר ציון בתל אביב. על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב, הוא הצטייד באקדח צעצוע, בשני סכינים, במסיכת סקי שחבש על פניו ובקסדה כדי למנוע את זיהויו. קראסו שלף את האקדח, הצמיד אותו למוכר שהיה מאחורי הדלפק ודרש ממנו לרוקן את הקופה.

עוד בוואלה חדשות:
חשד לרצח בבאר שבע: גופה שרופה נמצאה ליד התחנה המרכזית
דוגמנית קפצה מקומה 37 לבניין ממול כדי לברוח מבן זוגה המיליונר
משפחת ההרוג מרהט זועמת: "שוטר הרג את בננו וקיבל פרס"

מתוך מצלמות האבטחה של שוד ברחוב הר ציון בתל אביב. מרץ 2015. מצלמות אבטחה, צילום מסך
האזרחים משתלטים על השודד/צילום מסך, מצלמות אבטחה

תכניתו של העבריין כמעט והתממשה, אלא שרגע לאחר מכן חלה תפנית שכמעט ועלתה לשודד בחייו. כמה מבאי הפיצוציה החליטו לעשות מעשה, ובתיעוד שהגיע לידי וואלה חדשות, הם נראים משתלטים על קראסו כשהם אוחזים בידיו ובגופו. אחד מהם אף הוריד לו את הקסדה וחבט בפרצופו.

כתוצאה מהחבטות נשבר אפו של קראסו, והוא התעלף. למזלו, הגעתם המהירה של שוטרי תל אביב מנעה פגיעה נוספת בו. גם בית המשפט השלום בתל אביב גילה רחמים כלפי העבריין, שהחליט לשחררו ממעצר לאחר יממה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון - 20:30)

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully