וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: המחווה מחממת הלב של אדם לוין למעריץ נרגש

5.3.2015 / 16:34

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

גורמי ביטחון בישראל מזהירים כי מצרים החלה לאחרונה לדלל את כוחותיה באזור עזה ולהעבירם לגבול לוב לצורך הלחימה בדאעש. בישראל חוששים מהשתלטות של גורמי טרור על האזור.

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט האשים היום את הליכוד ברצון לכונן ממשלת אחדות עם המחנה הציוני ללא מפלגתו. בליכוד הכחישו ואמרו: "נפנה לשותפינו הטבעיים ונקים ממשלה לאומית".

שר החוץ האמריקני ג'ון קרי הגיע הבוקר לריאד כדי להפיג את החששות של מדינות המפרץ מהסכם הגרעין המתגבש. העיתון "אל-חיאת", דיווח כי בכוונתו של קרי להבטיח למדינות האזור הגנה אמריקנית מתקיפה איראנית פתאומית.

כריסטופר וורנר בן ה-10 הוא מעריץ גדול של להקת "מארון פייב" ושל הסולן שלה, אדם לוין. וורנר, הלוקה בתסמונת דאון, פרסם סרטון שבו הוא מדבר על ההשפעה של הלהקה על חייו. תכנית רדיו מקומית ראתה את הסרטון והזמינה את כריסטופר לראות את הלהקה האהובה עליו לראשונה בחייו בהופעה חיה, ואף להיפגש אתם מאחורי הקלעים. כריסטופר התבייש בתחילה, ונשכב על הרצפה מאחורי אימו. לוין והלהקה לא התבלבלו ונשכבו גם הם לצדו בתמונה שהפכה ויראלית.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה בטמפרטורות וייעשה חם ויבש מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully