וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הדליף קטעים מיומן כלתו של הרב עובדיה יוסף?

4.3.2015 / 14:38

חלקים מהיומן שכתבה יהודית יוסף בעת שסעדה את חמיה הגיעו לרשתות החברתיות, ובסביבתה מאשימים "אחד מבני המשפחה" במעשה, בניסיון להפחיד אותה. "אם ייחשף היומן כולו, יהיו רבים שיובכו"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

(צפו: הכסא הריק לזכר הרב עובדיה בכנס של ש"ס בתל אביב)

שנה וחצי אחרי שהלך הרב עובדיה יוסף לעולמו, המאבקים בתוך משפחתו רק הולכים ומחריפים: יומנה האישי של יהודית יוסף, כלתו של מנהיג ש"ס המנוח, שסעדה אותו ב-20 שנותיו האחרונות והייתה דמות משפיעה בש"ס, הודלף לרשתות החברתיות. בסביבתה מאשימים במעשה את "אחד מבני המשפחה", שהעביר את החומר לגורמים בש"ס בניסיון להפחיד אותה כדי שלא תפרסם קלטות של הרב.

יומנה של יוסף כולל התייחסות לאירועים מרכזיים בחייה ובחיי משפחתה וכן לאירועים משמעותיים בפוליטיקה של ש"ס. בין היתר, כתבה יוסף על המתח בשנים האחרונות בין יו"ר המפלגה אריה דרעי לבין היו"ר הקודם אלי ישי. "אם ייחשף היומן כולו, יהיו רבים שיובכו", אמר גורם המעורה בפרטים. "סוף סוף אנשים ידעו קצת את האמת".

כך למשל, כתבה יוסף באחד מדפי היומן: "במשך חמש וחצי השנים שבהן אני גרה בבית חמי, לא כתבתי שום דבר על חיי היות ולא האמנתי בזה, אך מיום ליום שהחיים נעשו יותר מדי מתוקשרים ונעשים דברים שיותר קשורים לבעלי ולי, החלטתי במפתיע בשעה 16:00 בדיוק אחר הצהריים של יום שני לכתוב את העובר עליי במשך חיי". יוסף פירטה על כך שסעדה את חמיה. "העיקר הזכות שנפלה לי לשרת תלמיד חכם ועוד רבנו מרן הראשון לציון הרב עובדיה – זכות שאין אני יודעת מדוע וכיצד היה מגיע לי הזכות. החלטתי לכתוב בגלל שמהיום אין אני רוצה לשכוח שום דבר בחיי וזאת תבינו בהמשך הזמן. כל הזמן מאז שאני ובעלי גרים פה, חיפשנו את השלום. בשנה הראשונה היה לא הכי הכי מצד המשפחה".

עוד על הסכסוכים במשפחת יוסף:
משפחת עובדיה יוסף התכנסה: "עדינה כעסה על ההתקפה נגדה"
הקרע מחריף: משפחת עובדיה יוסף סירבה לסייע לש"ס בקמפיין
ילדיו של הרב עובדיה: לפתוח את צוואתו מחדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך יומנה של יהודית יוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדף אחר שהודלף כתבה יוסף על תקרית משפחתית שאירעה לה עם בתו של הרב יוסף, עדינה בר שלום: "התקשרתי לעדינה בתמימותי לומר לה שיש תגובות מאוד יפות אך היא אומרת שזה מזיק בגלל ראש המל"ג. אחרי חצי שעה עדינה מתקשרת ומבקשת לדבר עם אביה, עניתי לה שאביה בדיוק יוצא לסנדקאות והיא ביקשה ממני למסור לאביה שהיא לא דיברה עם עיתונאים". בהמשך כתבה יוסף על כך שבנה של בר שלום, בנצי, התקשר אליה וסיפר שאמו "היסטרית": "ואז באותו רגע תפסתי את עצמי ואמרתי בתוך לבי – יהודית הפעם לא תוותר. אל תתני שידרכו עלייך. תעני להם ואל תתנצלי".

בסביבתה של יוסף סבורים כי אחד מבני המשפחה הדליף חלק מהחומרים וטוענים שבאחת מחופשותיה בחו"ל, עוד בחייו של הרב עובדיה, "הוא חיטט בחדר שלה וצילם קטעים מתוך היומן". לטענתם, בן המשפחה העביר בזמן מסוים את היומן לגורמים בש"ס, ובפרסום הדברים ניסו להטיל עליה אימה כך שלא תדליף קלטות של הרב עובדיה שיש בידה. יוסף עצמה אמרה לוואלה חדשות: "אני מזועזעת שפלשו לחיי הפרטיים. אני שוקלת להגיש תלונה במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully