וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי ימליץ על נתניהו: "אנחנו רוצים אותך ביבי בגין"

4.3.2015 / 0:38

בכנס בחירות שנערך בתל אביב, התייחס יו"ר ש"ס לנאום ראש הממשלה בקונגרס האמריקני והביע תמיכה רבה בו. "אנחנו איתך בנימין נתניהו", אמר מול עשרת אלפים איש. הוא הוסיף כי הוא מחזק את ראש הממשלה ב"שליחותו לארצות הברית"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

לאחר נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקני בעניין המשא ומתן עם איראן, תמך אמש (שלישי) יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, בראש הממשלה, ואמר באופן שלא משתמע לשני כיוונים שש"ס תמליץ עליו להרכבת הממשלה לאחר הבחירות. "אנחנו איתך בנימין נתניהו", אמר דרעי בכנס בחירות שנערך בהיכל הספורט יד אליהו בתל אביב. "הציבור שלנו והציבור שלך אחים. אנחנו רוצים אותך ביבי בגין – לא ביבי לפיד". דרעי הוסיף בכנס, שבו השתתפו עשרת אלפים בני אדם, כי הוא מחזק את ראש הממשלה ב"שליחותו לארצות הברית".

האירוע נועד ללכד את הגרעין התורני-ספרדי של ש"ס, בשל העובדה כי קמפיין הבחירות שניהלה המפלגה כמעט ולא פנה אליו עד כה. דמותו של מנהיג ש"ס המנוח, הרב עובדיה יוסף, עמדה במרכז האירוע: על הבמה הוצב כסאו וגלימתו, ובשלט שהוצב מאחורי בימת הכבוד נכתב לצד תמונתו, "ממשיכים בדרכו". הכנס היה גם מעמד חיזוק עבור דרעי. כניסתו לאירוע הייתה נפרדת מזו של הרבנים הבכירים וקודם עלייתו לבמה הוא סובב ונופף בידיו לקהל.

בחירות 2015 בוואלה חדשות:
הרצוג בעוטף עזה: נאום נתניהו מחבל קשות ביחסי ישראל-ארה"ב
נתניהו בקונגרס: "הפסקת הסנקציות - רק כשאיראן תפסיק תוקפנותה"
וינשטיין: לבחון אם דברי מרזל אחרי תקיפת זועבי מהווים עבירה

אריה דרעי בכנס בחירות של ש"ס בהיכל  ?יד אליהו? תל אביב. מרץ 2015. ראובן קסטרו
אלי ישי כמעט ולא הוזכר. דרעי בכנס שנערך אמש/ראובן קסטרו

מלבד קריאות "בוז" ו"הוא בוגד" מהקהל באירוע, אלי ישי כמעט ולא הוזכר. רק נשיא מועצת חכמי התורה של המפלגה, הרב שלום כהן, תקף במרומז את ישי ואת מי שמתכוון להצביע למפלגתו. "מי ששומע מישהו שחושב להטות את דעתו, צריך לרגום אותו. למה ללכת בדרכים אחרות? אני שמעתי ממרן פעם שמי שלא יבחר ש"ס, הוא לא מוחל לו. עכשיו עוד יותר גרוע, שהוא נמצא בעולם העליון. מסכן מי שמוחק את מה שהוא עשה". הרב כהן גם רמז לכך שישי הוא אחראי להדלפת הקלטת של הרב עובדיה נגד דרעי. "הוציאו בר מינן איזה קלטת נגדו. גם אלו שבעוונות הרבים סוטים, אני מברך אותם שיחזרו בתשובה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

במהלך האירוע הוקרן סרט שבו אמר הרב עובדיה "יש קונה עולמו בשעה אחת, יש מאבד עולמו בשעה אחת", דברים שאמר בעבר על הרב אמנון יצחק שהתמודד נגד ש"ס, אך ההשוואה לישי הייתה ברורה.

את הממשלה היוצאת כינה דרעי "אטומה ואכזרית", ממשלה שלדבריו "החליטה לעשות הכול כדי לפגוע בשכבות החלשות. ניסו להרוס ולחבל את עולם התורה. אני שמח שהחלק הארי של הקואליציה הרעה הזו, חוזרים בהם ואומרים 'כפו עלינו את זה, יאיר לפיד כפה עלינו את זה'". דרעי תקף פעם נוספת את לפיד על כך שאמר לו "אני אשקם אותך", ואמר "מאיפה ההתנשאות הזו? מאיפה הגזענות הזו? מאיפה הבושה?".

בהכנת הידיעה השתתף עמרי נחמיאס

(עדכון ראשון: 23:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully