וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר הרצליה הציל חיי נהגת שהתהפכה עם רכבה

3.3.2015 / 22:36

משה פדלון, ראש מערך הכשרת החובשים הקרביים בצה"ל לשעבר, העניק סיוע לאישה שנפגעה באורח קשה לאחר שנתקלה באי תנועה בכניסה לעיר. הוא טיפל בה וייצב את מצבה עד הגעת מד"א. "אני תמיד דואג שתהיה לי ברכב ערכת עזרה ראשונה", סיפר לוואלה חדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לראש העיר יש ערכת עזרה ראשונה ברכב". ראש העיר פדלון בזירת התאונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

חייה של נהגת שנפצעה היום (שלישי) באורח קשה בתאונת דרכים בכניסה להרצליה ניצלו לאחר שזכתה לעזרה מכיוון לא צפוי - ראש העיר משה פדלון בכבודו ובעצמו, שהיה במקרה במקום.

פדלון הבחין ברכבה הפוך של הנהגת כשנכנס לעיר, רץ למקום וטיפל בפצועה במשך כמה דקות עד הגעת כוחות ההצלה. ראש העיר, בעל הכשרה של חובש קרבי אשר שימש בין היתר כראש מגמת הכשרת חובשים קרביים בצה"ל, עצר את הדימום שממנו סבלה האישה, שפונתה מאוחר יותר בידי מגן דוד אדום לבית החולים מאיר בכפר סבא.

עוד בוואלה חדשות:
לבקשת הדמוקרטים: נתניהו מיתן "משפטי מחץ" בנאומו
וינשטיין: לבחון אם דברי מרזל אחרי תקיפת זועבי מהווים עבירה
הר געש התפרץ בצ'ילה: "הישראלים לא ידעו מה לעשות, היינו בהלם"

נהגו של פדלון, נחום כהן, סיפר על האירוע הדרמטי. "יצאנו בנתיבי איילון בכניסה להרצליה. הנהגת, שנהגה במכונית פג'ו קטנה, כנראה התבלבלה ולא ידעה איך לפנות. היא התנגשה בעוצמה באי התנועה וכתוצאה מזה הרכב התהפך".

"עצרנו מיד את המכונית שלנו", המשיך. "לראש העיר יש ערכת עזרה ראשונה ברכב ובהיותו קצין חובשים במילואים הוא ידע איך לטפל בה. היא סבלה מפגיעת ראש ודם רב נקווה לה בתוך הפה והיה חשש שתיחנק. אני הזעקתי אמבולנס והוא המשיך לטפל בה בינתיים, ייצב את מצבה ובכך הציל אותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב ההפוך בכניסה להרצליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הנהגת, בחורה בשנות ה-20 לחייה, סבלה מפגיעת ראש וגב והייתה בהכרה אבל דיממה באף ובפה", סיפר היום פדלון לוואלה חדשות. "דאגתי שהיא תהיה כל הזמן בהכרה ומנעתי כל פעם שהיא הקיאה חסימה של קני הנשימה מהדימום. היה לי מאוד חשוב להשאיר אותה בהכרה עד שהגיע צוות מד"א".

"אני תמיד דואג שתהיה לי ברכב ערכת עזרה ראשונה כדי שאוכל לתת מענה לאירועים שכאלה", הוסיף.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully