וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעקו לעברי 'שיאנסו אותך ערבים', ולפתע הרגשתי חבטה בראש"

3.3.2015 / 14:08

יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי, שחזרה מבית החולים כיצד הותקפה לטענתה על ידי תומכיו של ברוך מרזל, מתמודד במפלגת "יחד" של ח"כ ישי. "מישהו היכה אותי עם מוט של דגל, חשתי סחרחורת, בחילות, הקאתי. זה לא מקרה ראשון של אלימות נגדנו"

עריכה: יאיר דניאל

"צרחו לעברי דברים קשים - 'שיאנסו אותך ערבים', 'קחי זין', ואז הרגשתי חבטה בראשי". כך משחזרת מבית החולים אמילי מואטי, יועצת התקשורת של בל"ד, את האירוע הקשה שבו הותקפה לטענתה על ידי תומכי ברוך מרזל, מקום רביעי במפלגת "יחד" בראשות חבר הכנסת אלי ישי. התקיפה אירעה סמוך לכנס הבחירות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, שבמהלכו הותקפה גם ח"כ חנין זועבי.

"בוא נעשה תחרות מי כועס יותר": כשטילטיל הסיע את חנין זועבי

"קיבלתי הודעה מהיועצת של זועבי שהיא הותקפה בזמן שהייתי בכנס אחר בקומה מעל", מספרת מואטי לוואלה חדשות. "ירדנו מהר למטה, חיפשנו אותה והיא לא היתה שם. אמרתי לבאסל (גטאס, ח"כ מטעם בל"ד – מ"ש) שנתפצל ונחפש אותה. יצאתי מהבניין. היו שם מפגינים רבים, בראשם ברוך מרזל. בהתחלה הם לא שמו לב אליי, אבל לפתע מישהו הצביע עלי וצעק 'הנה היועצת שלהם'".

לקריאה נוספת:
ישראל וארה"ב: 50 שנות סיוע ביטחוני – ומשחקי ריגול
יעלון במתקפה על בנט: "מי שעושה פוליטיקה ממלחמה - מוקצה"
הכינו את המקלטים: תשדירי תעמולת הבחירות יחלו הערב

אמילי מואטי יועצת התקשורת של הרשימה המשותפת לאחר התקיפה בכנס הבחירות במכללה האקדמית למשפט ועסקים, באיכילוב. פברואר 2015. יותם רונן
"חשבתי שזה בטעות, אבל המשטרה אמרה שזה בכוונה". מואטי בבית החולים איכילוב, היום/יותם רונן

בשלב זה, מספרת מואטי, היא הותקפה במוט בראשה. "כולם התגודדו סביבי, צרחו לעברי דברים קשים: 'שיאנסו אותך ערבים', 'קחי זין' ועוד קריאות מגונות. ניסיתי לדבר אליהם, שאלתי אותם למה הם מתלהמים ואמרתי להם שזה לא בסדר. ואז הרגשתי חבטה בראשי. מישהו היכה אותי עם מוט של דגל. הייתי בהלם, אבל חשבתי שזה קרה בטעות". בשלב זה, היא מספרת, "השוטרים לקחו אותי משם ואמרו לי שזה נעשה בכוונה. חשתי סחרחורת, בחילות, הקאתי".

לדבריה, "אני לא יודעת אם זה יותר כואב לי או שאני יותר בהלם. עד היום לא נתקלתי בצורה חזיתית בעוצמת השנאה. את מי שהיכה אותי לא הכרתי קודם, אך לפני שהוא חבט בי הוא קרא לעברי קריאות קשות מאוד. אלו לא אנשים שהייתם רוצים להיתקל בהם בסמטה חשוכה. זה צריך להיות מקרה מבחן, אך זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. גם במרצ חוטפים, גם ח"כ לבני חטפה בבחירות הקודמות. אנו לא במצב טוב". עם זאת, היא אומרת כי הדבר לא ישפיע על המשך עבודתה. "אני לא חוששת להמשיך לעשות את עבודתי", אמרה.

מואטי פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב שבתל אביב. החשוד בתקיפה, תושב רמת גן בן 28, נעצר לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully