וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרזל לתומכיו אחרי תקיפת זועבי: "הבטחנו וקיימנו"

3.3.2015 / 13:31

המועמד הרביעי ברשימת "יחד" בראשות ח"כ אלי ישי, התייחס לאירוע האלים שבו הותקפה חברת הכנסת מהרשימה המשותפת: "כפי שהבטחתי, פעילי 'עוצמה יהודית' פוצצו את הכנס". מפלגת יחד בתגובה: "קשה להתעלם מהפרובוקציות של זועבי"

צילום: צילומי חובבים, אבי כהן; עריכה: יאיר דניאל, שניר דבוש

פעיל הימין ברוך מרזל, המוצב במקום הרביעי ברשימת "יחד" של חבר הכנסת אלי ישי, התייחס היום (שלישי) לתקיפת ח"כ חנין זועבי בפאנל בחירות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, לאחר שקודם לכן ביקש מתומכיו להגיע למקום "ולמחוק לה את החיוך". החשוד במעשה, תושב רמת גן בן 28, נעצר והובא לחקירה.

"הבטחנו - וקיימנו! חנין זועבי הוזמנה היום להרצות במרכז האקדמי ברמת גן, וכפי שאמרתי בבוקר שאעשה הכול כדי לא לתת לה לדבר - אכן קרה", כתב בפייסבוק. "פעילי עוצמה יהודית היקרים, יחד עם הסטודנטים שהשפיות במדינת ישראל יקרה להם - פוצצו את הכנס וחנין זועבי הורדה בכח על ידי כוחות הביטחון מהבמה. קץ בקלפי - כי חייבים למחוק לה את החיוך!".

לקריאה נוספת:
"בוא נעשה תחרות מי כועס יותר": כשטילטיל הסיע את חנין זועבי
יעלון במתקפה על בנט: "מי שעושה פוליטיקה ממלחמה - מוקצה"
הכינו את המקלטים: תשדירי תעמולת הבחירות יחלו הערב

ממטה "עוצמה יהודית" נמסר בתגובה: "יש להצטער שהמשטרה עושה דרמה מהאירוע. זועבי עשתה פרובוקציות ונדרוש לשחרר את הצעיר שנעצר לאחר חקירה".

ממפלגת "יחד" נמסר בתגובה: "אנו מגנים ומתנגדים לכל מקרה של שימוש באלימות. כך המפלגה מנחה את כל חבריה ותומכיה. עם זאת, קשה להתעלם מהפרובוקציות של זועבי ומההתנהלות המתסיסה שלה. קשה להבין מה חיפשה בכנס ברמת גן, כאשר התומכים הפוטנציאליים שלה נמצאים בעזה. מכל מקום, הפעולות להרחקתה מהכנסת של חנין זועבי, התומכת בטרור בגלוי, יעשו אך ורק באמצעים חוקיים".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הבחור שתקף את חנין זועבי במרכז האקדמי למשפט ועסקים, רמת גן, פברואר 2015. ראובן קסטרו
החשוד בתקיפת זועבי, הבוקר במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן/ראובן קסטרו

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב לאירוע הקשה. ממרצ נמסר: "כשגזענים קטנים עושים צל גדול, זה עלול להיות סימן מטריד מאוד לכך שהשמש שוקעת, וכשפעילים של מפלגה כהניסטית ומסוכנת כמו 'יחד' בראשות אלי ישי וברוך מרזל הולמים במוטות ברזל בפעילי מפלגה יריבה ובחברת כנסת בכנס נשים במוסד אקדמי - זו נורה אדומה".

עוד נמסר מהמפלגה: "דמם של אזרחי ישראל הערבים ופעילי השמאל הותר כבר מזמן, ומפלגות הימין הקיצוני של מרזל וליברמן מותחות את הקו ומקרבות אותנו אל עבר הרגע שבו זה עלול להיות מאוחר מדי".

חנין זועבי הותקפה בכנס ברמת גן. ראובן קסטרו
ח"כ זועבי לאחר התקיפה, הבוקר/ראובן קסטרו

"ההסתה עלולה להסתיים בפגיעה בחיי אדם"

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מסר בתגובה לאירוע: "מערכת הבחירות הנוכחית ממשיכה את גל הגזענות, ההדרה והאלימות שאפיינו את תקופת כהונתה של הממשלה האחרונה. עצוב לראות שאפילו במוסדות אקדמיים כבר אין אפשרות לנהל שיח פתוח ולהציג מגוון של דעות. האלימות נגד חברת הכנסת זועבי וצוותה, מקורה באמירות קשות ומסוכנות של נבחרי ציבור שבמקום לנהוג באחריות, מלהיטים שנאה וכעס בניסיון לקושש קולות בקלפי. הרשימה המשותפת תמשיך לפעול כנגד אלימות ולעידוד שיח שיוויוני ודמוקרטי".

מהמטה למאבק בגזענות נמסר: "השיח הגזעני והאלים שמציף את מערכת הבחירות הנוכחית הוא הגורם אשר הכשיר את התקרית האלימה במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן. הקריאה שלנו למפלגות ולמועמדים לקיים בחירות ללא גזענות אינה רק סימבולית, היא הכרחית על מנת למנוע את המשך ההידרדרות וההסתה. אם הן לא ייפסקו, הן עלולות להוביל לפגיעה ממשית בחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully