וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד של 3 חודשים: נעצר חשוד בפדופיליה בראשון לציון

2.3.2015 / 16:57

על פי החשד הגבר, בן 47, ביצע עבירות מין בשלוש ילדות - בנות 11-9, בחדרי מדרגות בבניינים בעיר. באחד המקרים אף ביצע מעשה מגונה באחת מהן. בחקירתו מכחיש החשוד קשר למעשים המיוחסים לו

החברה לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון, יותם רונן; עריכה: טל רזניק

(אלה צילומי החשוד שתועד במצלמות האבטחה)

משטרת מרחב שפלה עצרה היום (שני) תושב ראשון לציון, בן 47, בחשד שביצע עבירות מין בשלוש ילדות בנות 11-9 בשלושת החודשים האחרונים בעיר. הגבר נחקר ונכלא ובשלב זה מכחיש קשר למעשים. מחר בבוקר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

הפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה חדשות, נפתחה בעקבות שלוש תלונות שונות שהתקבלו במשטרת ראשון לציון וכולן היו בעלות דפוס זהה: החשוד עקב אחר הילדות לביתן, ובחדר המדרגות פתח עמן בשיחה בטענה שהוא סוחר בבגדים. על פי העדויות, הוא טען ששמע שיש דירה בבניין שבה מוכרים בגדים לילדות ובגלל זה הגיע למקום, ואמר שהוא רוצה למדוד עליהן בגדים. בשניים מהמקרים הילדות הצליחו לחמוק בטרם החשוד הצליח לפגוע בהן פיזית, אך בפעם השלישית, על פי החשד, הצליח לבצע בילדה מעשה מגונה.

עוד בוואלה חדשות:
התגובות לסרטוני "הישראלי המכוער" גזעניות כלפי מזרחים?
הקריטריונים שונו - וניצולת השואה נזרקה מביתה
אישום: ישראלים סיפקו לחמאס מתכות לשיקום המנהרות

צילום מתוך מצלמות אבטחה של עבריין מין החשוד בתקיפה של ילדות בראשון לציון. חטיבת דובר המשטרה
ההורים פרסמו את המקרים ברשתות החברתיות. החשוד/חטיבת דובר המשטרה

תחילה נמנעה המשטרה מלחשוף פרטים אודות הפרשה אך ההורים של חלק מהילדות שהותקפו החליטו לפרסם את המקרים ברשתות החברתיות. בעקבות הפרסום סערו הרוחות בקרב הורי הילדים, שדרשו מהמשטרה לתגבר את כוחותיה בסמוך לבתי הספר בעיר.

בעקבות כך תגברה המשטרה את כוחותיה מחוץ למוסדות החינוך וחלק לא מבוטל מההורים החלו ללוות את ילדיהם לבית הספר ובחזרה. בנוסף, הורים מסוימים שלא פועלים כך, תדרכו את ילדיהם כיצד להישמר מפני חשודים ואיך לפעול במידה שייקלעו לסכנה.

לפני כשבועיים פרסמה המשטרה תמונות של החשוד בניסיון לקבל סיוע מהציבור באיתורו. בנוסף, מפקד משטרת ראשון לציון, נצ"מ איציק מנשה, החליט להקים צוות חקירה מיוחד שפעל גם במישור המודיעיני. כמו כן, המשטרה נעזרה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ואף הצליחה לבנות פרופיל של החשוד.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully