וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ט גולני עבר אירוע לב, מצבו יציב והוא בהכרה

2.3.2015 / 14:55

המח"ט רסאן עליאן פונה אתמול לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, והוא צפוי להשתחרר היום. עליאן נפצע באורח קל-בינוני במהלך הקרבות במבצע "צוק איתן"

צילום: דובר צה"ל, עריכה: מתן חדד

(צפו במח"ט גולני חוזר להילחם במהלך מבצע צוק איתן אחרי שנפצע, יולי 2014)

מפקד חטיבת גולני, אל"מ רסאן עליאן, עבר אירוע לב. מצבו יציב. הוא פונה אתמול (ראשון) לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שם עבר סדרת בדיקות, והוא צפוי להשתחרר היום מבית החולים.

המח"ט שנפצע בעזה חוזר לקרב: "נשלים את המשימה". דובר צה"ל
המח"ט לאחר פציעתו/דובר צה"ל

עליאן זכה לפרסום רב בתקשורת לאחר שנפגע בקרב בשכונת שג'אעיה שברצועת עזה, בעיצומו של מבצע צוק איתן בחודש יולי. מח"ט גולני נפצע באורח קל-בינוני ופונה במסע חילוץ מורכב שכלל ירי ארטילרי כבד.

מיד עם שחרורו, הוא הצטרף לזירת הקרבות. "חזרתי לחטיבה אחרי הטיפול, כדי להצטרף ללוחמים שעושים את העבודה. אנחנו חזקים ויציבים, נעשה הכל כדי להשלים את המשימה עד הסוף", אמר אז עליאן. "הלוחמים שלי אריות, אני חוזר להשלים את המשימה", הוסיף.

עליאן סיפר על הפעולה שבמסגרתה נפצע ואמר: "היה לנו קרב קשה באותו בוקר. שוגר לעברי אר-פי-ג'י והוא חלף לי מעל הראש. אני ממשיך קדימה ואני בטוח שננצח". לדבריו, במהלך אשפוזו הוא עודכן בנעשה ברצועה: "החבר'ה המשיכו, פגעו בלא מעט מחבלים והשיגו חלק גדול מהמשימה. יש לנו עוד טיפה - ונסיים את זה".

עוד בוואלה! חדשות:
התגובות לסרטוני "הישראלי המכוער" גזעניות כלפי מזרחים?
הקריטריונים שונו - וניצולת השואה נזרקה מביתה
בן ארי פרסם סרטון ובו חיילים משסים כלבים בנער פלסטיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully