וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עומד מאחורי טיל השיאהב שמסתובב ברחובות תל אביב?

2.3.2015 / 14:40

קמפיין חדש שנקרא "סוכני המהפכה" הושק אמש ומרגיז את המוחים החדשים של שדרות רוטשילד. האם בליכוד נערכים למטחי ביקורת נוספים לאחר נאומו של נתניהו מחר בקונגרס?

קמפיין שעלה אמש (ראשון) בפייסבוק מכריז על תחילתה של "מהפכה אמיתית" בישראל. הבוקר יוצאים חברי ההתארגנות, אשר מכנים את עצמם "סוכני המהפכה", בליווי טיל שיהאב מדומה לרחובות תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטיל מתכונן למסע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעמוד הפייסבוק של היוזמה נכתב: "הפצצה האירנית אכן מאיימת על ישראל, אבל יש עוד פצצה המאיימת על מדינת ישראל- הם "הסוכנים" למדינת ישראל הסתננו אלפי סוכנים המונהגים על ידי קבוצה לא מבוטלת של "סוכנים בכירים" ששומרים על קשר שתיקה. יש קודים ברורים בהם רק הם מדברים. את הקודים האלה רק הם מבינים. קודים שלא ידועים כלל ועיקר לאזרחי מדינת ישראל".

כותרות אחרונות בוואלה בחירות:
שבועיים לפני הבחירות: כתב אישום נגד מקום 18 בליכוד
נתניהו נחת בוושינגטון: בקונגרס לא מכירים את פרטי ההסכם
משפחת עובדיה יוסף התכנסה: "עדינה כעסה על ההתקפה נגדה"

בשעות הצהריים הגיעה המשאית שעליה טיל השיאהב אל שדרות רוטשילד וחנתה מול אוהלי המחאה שהוצבו במקום אמש. המשאית ועליה הטיל משכו את תשומת הלב של עוברי הדרך, השכנים ואנשי המאהל, והתגובות לא איחרו להגיע.

נאור נרקיס, יוזם מחאת המילקי שהקים אוהל ושוהה כעת במקום, אמר: "כשהמשאית הגיעה, הרגשנו תחושת גועל. זה בדיוק הקמפיינים שמאפיינים את מערכת הבחירות הזאת, התעסקות בצחוקים והומור, תחשבו כמה כסף בזבזו על הדבר הזה". על המקום שבו התמקמה המשאית אמר נרקיס: "זה כנראה מאוד מעצבן מישהו שיש ביקורת של אוכלוסיה שאומרת שהבעיות לא נפתרו ורק החמירו. הייתה פה תחושה שזה בדיוק כמו לפני ארבע שנים שאמרו שזאת מחאה של סושי ונרגילות, גם עכשיו מזלזלים במחאה ומסתכלים עליה כמשהו שצריך לזלזל בו. כנראה שיש גורמים שרוצים להפחיד את הציבור, להשכיח את הבעיות האמיתיות שיש כאן, ולנסות להעביר את תשומת הלב שלנו לדברים אחרים. הייתי מעדיף לשמוע את ראש הממשלה כאן ומדבר בעברית לאזרחים מאשר בארצות הברית".

"סוכני המהפכה" בהפגנת כיל בשדרות רוטשילד בתל אביב 2.3.2015. דנה ירקצי,
הטיל בשדרות רוטשילד/דנה ירקצי

אין בשלב זה ראיות לכך שמדובר בקמפיין השייך למפלגת הליכוד אולם לאורך קמפיין הבחירות של המפלגה סוגיית הגרעין האיראני כיכבה במסריה וכן מי שעומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יישא מחר את נאומו בקונגרס האמריקאי בנוגע להסכם המעצמות המתגבש עם איראן.

עדכון ראשון: 11:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully