וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו ברגע הדרמטי: התעלף באמצע צניחה חופשית

2.3.2015 / 9:10

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

המשטרה פשטה לפנות בוקר על מחסני סחורות בנמל אשדוד ועל בתיהם של 17 חשודים, בחשד שביצעו עבירות מכס והלבנת הון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. החשודים עוכבו לחקירה.

ראש הממשלה נתניהו, נחת הלילה בוושינגטון לקראת נאומיו הצפויים בפני ועידת איפא"ק והקונגרס. גורם בפמליית נתניהו אמר במהלך הטיסה כי "בקונגרס לא מכירים את ההסכם המתגבש".

(עדכון) בעקבות החלטת ועד עובדי אגד תעבורה לשבש את שירות התחבורה הציבורית בקווי החברה ולא לגבות תשלום מהנוסעים, החליטה ההנהלה להשבית את כל קווי החברה, למעט פעילות חלקית באשקלון, שדרות, אלעד וקריית גת. השביתה שעליה החליט אתמול הוועד יצאה לפועל במחאה על סירוב ההנהלה לקדם את הצעות העובדים במשא ומתן על ההסכם הקיבוצי בחברה.

כריסטופר, חניך בבית ספר לצניחה, לא ישכח את הרגע הזה כל חייו. במהלך צניחה חופשית עם מדריך, איבד כריסטופר את הכרתו בגובה של תשעת אלפים רגל מעל פני הקרקע. למרבה המזל, המדריך הצליח לתפוס אותו ולשחרר את המצנח שלו. בגובה של שלושת אלפים רגל, שב כריסטופר להכרה והצליח לנחות בבטחה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. בצפון הארץ ייתכן טפטוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully