וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיאת צ'ילה ביקרה את הנערה ש"נמאס לה לחיות"

ונטינה מאוריירה בת ה-14 סובלת מסיסטיק פיברוזיס. בסרטון מרגש שפרסמה, קראה לנשיאה לאשר לה המתת חסד, אולם בסנטיאגו הבהירו כי החוק לא מאפשר זאת. הביקור לא שינה את המצב - אך העלה חיוך על פניהן

צילום מסך

(צפו: "אני רוצה את אישורה כדי שאוכל לקבל זריקה שתגרום לי לישון לעד")

הנערה ולנטינה מאוריירה ריגשה מדינה שלמה כשפרסמה בסוף השבוע האחרון סרטון, הקורא לממשלת צ'ילה לאפשר לה לעבור המתת חסד. מאוריירה, בת 14, סובלת מסיסטיק פיברוזיס, מחלה תורשתית חשוכת מרפא הפוגעת בריאות ובאיברים פנימיים נוספים. "ביקשתי לדבר בדחיפות עם הנשיאה", סיפרה. "נמאס לי לחיות עם המחלה הזאת, והיא היחידה שיכולה לאשר המתת חסד עבורי".

נשיאת צ'ילה מישל באשלה, רופאת ילדים בעיסוקה, ביקרה אתמול (שבת) את מאוריירה בבית החולים בבירה סנטיאגו. "כבר איבדתי את אחי הגדול מייקל לאותה המחלה", הוסיפה הנערה בסרטון שפרסמה. "אני רוצה את אישורה כדי שאוכל לקבל זריקה שתגרום לי לישון לעד".

עוד בוואלה חדשות:
איראן: "נאום נתניהו בקונגרס ישרת את האינטרסים שלנו"
המונים צעדו במוסקבה לזכר מנהיג האופוזיציה שנרצח
ג'ון הג'יהאדיסט סיפר על רצונו להתאבד: "אני איש מת מהלך"

נשיאת צ'ילה ביקרה ילדה חולה בבית החולים, מרץ 2015. AP
"נמאס לי לחיות עם המחלה הזאת, והיא היחידה שיכולה לאשר המתת חסד עבורי". באשלה ומאוריירה, אתמול/AP

עם זאת, דובר הנשיאות, אלוורו אליזלדה, הבהיר כי החוק במדינה אינו מאפשר לאשר המתת חסד. "אי אפשר שלא להתרגש עמוקות נוכח בקשתה", מסר, "אולם אין זה אפשרי למלא את בקשתה". ביום חמישי, סיפר אביה של הנערה, פרדי, כי הוא מכבד את בקשתה של בתו. "בכיתי כל הלילה", הוסיף. "זה קשה, אבל אני מכבד את החלטתה, מכיוון שהיא זו שסובלת מהמחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully