וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נקם בצורה אכזרית באלמוני שגנב את ארוחת הצהריים של אשתו

כאשר אישה התלוננה כי ארוחות הצהריים שהיא מביאה למשרד נגנבות, בעלה הגה פתרון יצירתי במיוחד שגרם לגנב להתחרט על הרגע בו הניח ידיו על הקופסה הלא נכונה במקרר

גבר מחזיק את הבטן. ShutterStock
ספוילר: ככה/ShutterStock

אם עבדתם פעם במשרד עם הרבה עובדים, אתם ודאי מכירים את הסיטואציה: אתם פותחים את המקרר כדי לאכול את ארוחת הצהריים שלכם, אותה שמתם שם אחר כבוד בבוקר והיא איננה. לא בדקנו, אבל נראה לנו שמדובר באחד מפחי הנפש הגדולים ביותר שקיימים בעולם.

גולש באתר Reddit כתב שם השבוע וסיפר שהוא נהג להכין לאשתו קופסאות עם ארוחות צהריים מושקעות, אולם בכל פעם שחזרה מהמשרד התלוננה כי מישהו גנב לה את המזון. הבעל, שכינה עצמו "טוסט אד צ'יליס", החליט לנקום בגנב החצוף וללמד אותו לקח שיגרום לו להתחיל להביא אוכל משלו.

"הכנתי לאשתי כנפיים לארוחת הצהריים, כיוון שזה מאכל פופולארי בקרב העובדים", כתב הבעל. רק שהוא החליט לתבל את הכנפיים בכמות גדולה של רוטב פלפלים חריף ושבבים של פלפל צ'ילי מזן חריף במיוחד בשם ghost chili.

וזה מה שקורה לאדם שאוכל פלפל מזן ghost chili

ביום למחרת נשמעו קולות מכיוון המטבחון במשרד. לאחר מספר דקות נראה עובד צעיר רץ לשירותים ומתחיל להקיא בכל מקום. האישה סיפרה שלפי הקולות שבקעו מהשירותים, הבחור הצעיר עמד למות. גניבות האוכל במשרד פסקו, והגולש עדכן שהגנב לא מסתכל לאשתו בעיניים מאז שנתפס.

אנחנו לא ממליצים לכם לנסות את זה בעצמכם, אבל היי, הנה מתכון לכנפי עוף עם צ'ילי...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully