וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגגה יום הולדת 21 - והואשמה בתמיכה בדאעש בגלל הבלונים

אי ההבנה הגדולה ביותר בהיסטוריה: עוברי אורח ראו בחלון בית משפחת אקסון את בלוני יום ההולדת ה-21 של שרה - המעוצבים על פי הספרות 1 ו-2 - וחשבו שזה "IS" - ראשי התיבות של ארגון הטרור איסלאמי

הבלונים שגרמו לשכנים לקרוא למשטרה. פייסבוק, צילום מסך
זה נראה לכם דומה לסמל של דאעש? אז תקראו למשטרה/צילום מסך, פייסבוק

שרה אריקסון השבדית חגגה השבוע את יום הולדתה ה-21 בביתו של בן הזוג שלה, פביאן אקסון בעיר קרלסקרונה. למחרת שוטרים הגיעו למקום והאשימו את הזוג בתמיכה בדאעש.

אי ההבנה הנוראית הזאת קרתה בגלל בלוני יום ההולדת של שרה, שהיו בצורת הספרות "2" ו-"1". כשהבלונים נצפו מחלון הבית, העוברים ושבים קראו זאת הפוך - במקום "21" הם ראו "IS" - ראשי התיבות של ארגון הטרור האיסלאמי שמאיים על העולם. השכנים ההמומים, שחשבו שמדובר באירוע תמיכה בדאעש, הזעיקו את המשטרה ששלחה חוליה מיוחדת למקום והופתעה לגלות שמדובר במסיבת יום הולדת תמימה ושלזוג אין שום קשר לארגון טרור.

שרה אריקסון ובן זוגה. פייסבוק, צילום מסך
"בחנו את הדגלים של דאעש מקרוב ואכן ראינו שקיים דמיון". שרה והחבר/צילום מסך, פייסבוק

החבר הגיב בתדהמה כשהבחין בניידות המשטרה שפקדו את ביתו, "לא הפסקתי לצחוק. בחנו את הדגלים של דאעש מקרוב ואכן ראינו שקיים דמיון". שרה הוסיפה: "זה מוזר. ברור לנו למה מישהו דיווח על זה, אבל לי זה נראה כמו המספר 12 מהצד השני". למרות אי ההבנה, הזוג התבקש להוריד את הבלונים כדי להימנע מאי נעימויות נוספות, "מקרים כאלה צריכים תמיד להילקח ברצינות ולכן הורדנו את הבלונים במיידי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully