וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: התבקש להזדהות - ותקף מאבטח בבית החולים רמב"ם

24.2.2015 / 20:17

אדם לבוש בקפוצ'ון, שהגיע לכניסה הראשית של בית החולים רמב"ם שבחיפה, התבקש להציג תעודה מזהה. אז, ללא כל התרעה - התקיף את המאבטח וניסה להטיח את ראשו ברצפה. מאבטחים אחרים השתלטו עליו והוא הועבר לידי המשטרה

צילום: באדיבות בית החולים רמב"ם, עריכה: טל רזניק

עוד מקרה של אלימות בבתי החולים: מעת לעת עולה לכותרות תקיפה של אנשי הצוותים הרפואיים או של עובדי מנהלה וסיוע במוסדות רפואיים בידי אזרחים, חולים או בני משפחותיהם.

לרוב ההסבר שהמתקיפים מספקים הוא שהם אינם שבעי רצון מהטיפול הרפואי שניתן במוסד הרפואי. הגם שהטיעון הזה הוא מקומם בפני עצמו, מה שהתרחש שלשום בבית החולים רמב"ם שבחיפה, מציג רמה חדשה של חוצפה והנתהגות בלתי נסבלת.

בשעות הבוקר של יום ראשון הגיע אזרח לשער הכניסה הראשית של בית החולים החיפאי הגדול. האיש לבש קפוצ'ון כשעל ראשו הכובע. המאבטח שהיה בעמדת הכניסה פנה אליו וביקש ממנו בהתאם לנהלים להזדהות באמצעות תעודה מזהה. אז, כך לפי הסרטון שתיעד את התקרית - האיש התנפל במפתיע על המאבטח ללא כל סיבה נראית לעין.

האיש הספיק להלום במאבטח ואף ניסה לחבוט את ראשו ברצפה. מאבטחים נוספים של בית החולים הצליחו להשתלט על האיש, והעבירו אותו לידי שוטרי תחנת חיפה שהגיעו לזירה. עדיין לא ברורה הסיבה שהניעה את אותו חשוד לתקוף באלימות את המאבטח. התוקף, שכנראה לא היה מרוצה מזה שבסך הכל התבקש להזדהות, הורחק בצו בית משפט למשך שבוע מבית החולים רמב"ם.

עוד ידיעות בוואלה חדשות
קרי עוקץ את נתניהו: מי שמתנגד לעסקה עם איראן - לא מכיר אותה
אחרי הפיגוע בהר דב: צה"ל הציב בטונדות בצפון רמת הגולן
סקר קבע: מאיזה בית חולים הישראלים הכי מרוצים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully