וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקוסם המטורף שכבש את הרשת ומרמה את העולם

זאק קינג הוא לא סתם קוסם - הוא אמן הפעלולים הגדול ביותר כיום ברשת כשבאלפי סרטוניו הקצרים מצליח לרמות את העין האנושית ולהשאיר מיליוני מעריצים פעורי פה. הנה המיטב שלו

עמוד היוטיוב Zach King Vine

השם אולי לא ישמע לכם מוכר - אבל אין סיכוי שלא נתקלתם באחד מסרטוניו הקצרים של זאק קינג, שהפך לכוכב Vine ענק עם יותר מ-12 מיליון צפיות ומיליוני מעריצים מכל העולם שרק מחכים ל"קסם" הבא שלו.

בעזרת פעולת עריכה מאוד מדוקדקת ולא פשוטה בכלל - מצליח זאק קינג לצלם קסמים מקוריים ויצירתיים ולהעלות אותם ל-Vine, רשת חברתית לסרטוני וידאו קצרים שאורכם מספר שניות בלבד. בקטעים שלו הוא מזיז דברים בכוח המחשבה, נעלם בדרכים מקוריות, ממיר אובייקטים מהמחשב למציאות וחזרה ועושה עוד אלפי טריקים מיוחדים שמילים לא יצליחו לתאר אותם (אז כדאי שתצפו בסרטון שמופיע כאן למעלה כדי להבין).

המיטב של הקוסם זאק קינג. צילום מסך
איך הוא עושה את זה? זאק קינג נעלם/צילום מסך

בעזרת הסרטונים זאק הפך מבחור אנונימי ל"דיוויד בליין" של Vine. אז נכון, הוא לא באמת קוסם (מי כן בעצם?) וחלק מפעלוליו קצת ממחזרים את עצמם - אבל הוא מבדר וזה כל מה שאנחנו צריכים.

הצלחתו של קינג תורגמה גם לכסף, כשקיבל פרס על סך 35 אלף דולר על זכייתו בתואר "משתמש היוטיוב החדש המבטיח ביותר לשנת 2014".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully