וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה לבעלה אחת מהנשים העשירות בעולם כשגילתה שבגד בה?

מישל מאן היא מעצבת הלבשה תחתונה ידועה ומצליחה. כשבעלה מייקל החל לנהל רומן עם אחת העובדות בחברה שלהם, מישל החליטה לנקום בכל דרך אפשרית. היא התחילה, כמובן, בפורשה שלו

מישל מאן. פייסבוק, צילום מסך
הגירושים עלו לה קצת יותר מ-24 מיליון ליש"ט/צילום מסך, פייסבוק

ערב אחד, לפני 19 שנים, ישבה מישל מאן בארוחה ולא הצליחה להתרכז כי לבשה חזיה לא נוחה. היא החליטה לעצב לעצמה חזיה נוחה יותר, ופתחה חנות בלונדון. העיצובים של מישל הפכו ללהיט ברחבי העולם, והיא ובעלה מייקל הקימו חברת הלבשה תחתונה, שמוערכת ב-60 מיליון דולר.

מייקל ומישל חיו את החיים הטובים: הם התגוררו עם ילדיהם באחוזה מפוארת שכללה אולם קולנוע פרטי, מועדון לילה, צי של מכוניות פאר ובגדי מעצבים. הם ניהלו חיים שגרתיים למדי, עד שבשנת 2011 סמנת'ה באן נכנסה לתמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מקווה שבעתיד אפגוש את הבחור שיתאים לי",. מישל מדגמנת את קולקציית ההלבשה התחתונה שעיצבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמנת'ה הייתה מעצבת צעירה שהחלה לעבוד בחברה. כשהיא ובן זוגה נפרדו, מישל הציעה לה לעבור להתגורר בבית האורחים שנמצא בשטח האחוזה. מייקל החל לבלות יותר ויותר זמן עם סמנת'ה, וכאשר נשאל ע"י אשתו אם הוא מנהל עמה רומן, הכחיש נמרצות. בלש פרטי אישר למישל שמה שחששה ממנו קרה: בעלה בוגד בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סמנתה באן ומייקל מאן. פייסבוק, צילום מסך
מייקל מאן וסמנת'ה באן. היום הם נשואים באושר/צילום מסך, פייסבוק

כשמישל גילתה, היא לקחה סכין מטבח ושרטה לחלוטין את מכונית הפורשה האהובה של בעלה. לאחר מכן זרקה לפח כמה מהחולצות, התכשיטים והחפתים האהובים עליו. היא גזרה את התחתונים והחולצות שלו, ופיזרה את רכושה של סמנת'ה בחצר. מייקל שב הביתה, ומישל דרשה ממנו לעזוב. הוא לא הסכים, והם המשיכו לחיות יחד באותו בית במשך שמונה חודשים. רגע לפני שהיא נסעה ללון שבוע בבית מלון, שפכה מישל מים על המיטה של בעלה.

בהסדר הגירושים שלהם קנתה מישל את חלקו של מייקל בחברה, ונאלצה לשלם על הנזק שגרמה לרכושו. הסכום הכולל הגיע ל-24 מיליון ליש"ט, והסאגה המשפחתית גרמה למספר לא מבוטל של לקוחות לעזוב. החברה כמעט פשטה את הרגל, אבל מישל צלחה את המשבר והמשיכה לנהל את העסק המשפחתי ביד רמה.

כעת היא מגוללת את קורות חייה בספר חדש, בו היא מספרת כיצד הגיעה לפסגה ושרדה פירוק תא משפחתי. בנתיים, מייקל וסמנת'ה התארסו, והכריזו על פתיחת חברה מתחרה. "אני מקווה שבעתיד אפגוש את הבחור שיתאים לי", כתבה בספר. כנראה שזה לא יהיה כל כך קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully