וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי נפתלי פרסמו הקלטה של עובד לשעבר: "הזוג נתניהו משקר"

24.2.2015 / 0:18

בהקלטה נשמע העובד במעון ראש הממשלה אומר לאריק רוזנטל, האמון בין היתר על יחסי הציבור של אב הבית לשעבר: "אני ראיתי בעיניים שלי, הטענות שלהם לא נכונות. מני לא בזבז את הכספים"

צילום מסך

לאחר שהצטייד בסוללת עורכי דין, פרסמו אמש (שני) נציגיו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, הקלטה של שיחה בין אריק רוזנטל, האמון בין היתר על יחסי הציבור של נפתלי, עם עובד לשעבר במעון, שטוען שהיה עד להתנהלותו של נפתלי. בין היתר, התייחס העובד לטענות שעלו בסביבת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלפיהן נפתלי הוא האשם בהוצאות החריגות במעון. "אם הם אומרים שמני היה בזבזן אז זה שקר. זה בכלל לא נכון, ברור שזה שקר", אמר.

רוזנטל העלה את ההקלטה לעמוד הפייסבוק שלו. "הם משקרים?", שאל רוזנטל את העובד. "לפי מה שהיה שם, ואני ראיתי בעיניים שלי, כן. זה בכלל לא נכון מה שהם טוענים. חד וחלק, מני לא בזבז את הכספים, אני ראיתי, זה בכלל לא נכון", השיב.

לקריאה נוספת:
המשטרה מכינה תשתית לחקירת בעלי תפקידים במעון נתניהו
מני נפתלי למפכ"ל: מאיימים על חיי, דורש אבטחה צמודה
דנינו: יש מקום לבדיקה בעניין מעון ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בטקס הדלקת נר שביעי עם עולים חדשים בבית קנדה, ירושלים. צילום אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה/מערכת וואלה! NEWS, צילום אלכס קולומויסקי

"אני הייתי מאוד מופתע שהפילו את זה על מני, את כל האחריות על מה שהיה בדוח המבקר", הוסיף העובד לשעבר. "אני הייתי שם באותו זמן וזה בכלל לא נכון. זה לא נכון כי כל ההוצאות שהיו שם זו היא (שרה נתניהו - ג"ג), היא ביקשה את כל הדברים האלה ומני בסך הכול היה המבצע. הוא ביצע את כל מה שהיא ביקשה, את כל ההזמנות. מה שהיא רצתה הוא דאג שזה יהיה, ובגלל שהוא אדם כזה טוב והביא לה את כל מה שהיא ביקשה אז זה המשיך... עד שזה הידרדר למצב שזה הגיע להוצאות כאלה גדולות".

לאחר מכן שאל רוזנטל: "חלק מההוצאות בכלל לא עברו דרכו, נכון?". "נכון, אבל הם טוענים שכן", השיב העובד. "זה לא נכון. כששמעתי את זה אמרתי 'איך הם בכלל אומרים את זה על מני, כשמה שהם ביקשו הוא עשה בשבילם ועבד שעות לא שעות?' גם הייתי מופתע, שהם ירדו לרמה כזאת של להפיל עליו את הדבר הזה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"הם ביקשו ממנו להזמין, אני הייתי לידו"

"אני יודע כי אני הייתי שם, אני יודע בוודאות שכל מה שהוא קנה וכל מה שהוא הביא זה בקשות שלה ושל ראש הממשלה", הוסיף. "הוא לא החליט פתאום על דעת עצמו להזמין אוכל מהמסעדה הזאת או הזאת. הם ביקשו ספציפית, 'תביא מפה אוכל לארוחת ערב, מפה לצהריים, יש לנו אורחים'. הם ביקשו ממנו להזמין, אני הייתי לידו".

מני נפתלי ועורכות דינו במסיבת עיתונאים. פברואר 2015. אבי כהן, צילום מסך
"הוא לא החליט על דעת עצמו". מני נפתלי/צילום מסך, אבי כהן

בהמשך תיאר העובד איך פעלה הזמנת המזון במעון. לדבריו, שרה הייתה מתקשרת אל מני ואומרת מה היא רוצה לאכול. "הייתי לידו ברוב המקרים", אמר. "היא הייתה מתקשרת ואומרת 'אני רוצה לאכול ככה וככה היום' והוא היה מזמין לה. ואז היה צריך לשאול גם את הילדים ואת ראש הממשלה, זה לא נגמר אצלה".

לדבריו, היו מקרים שבהם נאלץ להזמין אוכל מכמה מקומות שונים. "יכול להיות שיאיר היה רוצה סושי והיא רצתה לאונרדו או קדוש וראש הממשלה רוצה המבורגר". על כמויות המזון אמר כי נפתלי הזמין רק כמה שהתבקש. "הוא לא היה מזמין 10 מנות, 20 מנות. כמה שהיה צריך באותו רגע".

בשבוע שעבר האשימו בקרבת ראש הממשלה את נפתלי בהוצאות החריגות שהתגלו בדוח המבקר. "ההוצאות גדלו משמעותית בתקופה מסוימת, שבה ניהל את המעון הרשמי מני נפתלי - עובד ממורמר לשעבר, המוביל מסע השמצות והכפשות נגד ראש הממשלה, על מנת להוציא כספים שלא כדין מקופת המדינה ולפגוע בראש הממשלה ובליכוד בתקופת בחירות", נמסר בתגובת הליכוד לדוח. "הוצאות המעון הרשמי ירדו ופחתו משמעותית לאחר עזיבתו של נפתלי את התפקיד".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 20:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully