וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריה במשטרה: בלש צולם רוקד עם בחורה ערומה בתחנה

למשטרת ישראל יש עוד לאן לשאוף להגיע: אחרי שבפרגוואי פורסמה תמונה של בחורה ערומה רוקדת עם שוטר בתחנת משטרה, שוטרים נוספים התוודו: "יש פה אורגיות, זונות וחשפניות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראית כותרת העיתון שחשפה את האורגיות בתחנת המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שהמשטרה שלנו מושחתת ומלאה בשערוריות מין? מסתבר שיש לנו עוד לאן לשאוף. הרשויות בפארגוואי פתחו בחקירה בעקבות פרסום של תמונה שצולמה, לכאורה, בתחנת משטרה, בה נראה שוטר רוקד עם אישה ערומה. הבלש המשטרתי נראה בתמונה, שפורסמה בהרחבה בכלי התקשורת המקומיים, כשהוא ללא חולצה וחגורתו פתוחה. מסביב נראים אנשים מסתכלים עליו בתדהמה.

התמונה פורסמה תחילה ברשת עם הכיתוב "אני מפרסם את התמונה הזו בציבור, בגלל שדברים כאלה קורים תמיד בתחנת המשטרה הזו ונמאס לי". המקור שפרסם את התמונה הוא ככל הנראה שוטר אחר בתחנה, שנמצאת בעיר פדרו חואן קבאיירו. בראיון שהעניק לעיתון הנפוץ "כרוניקה" הוא סיפר שבתחנה יש "אורגיות, זונות, חשפניות ודברים יותר גרועים. זה חייב להיפסק". על פי הדיווח, המסיבה שצולמה הייתה לכבוד לכידתו של סוחר סמים ידוע.

כעת אין ברירה לרשויות אלא לפתוח בחקירת המקרה וההאשמות ולבדוק האם אכן היו מקרים נוספים שהתרחשו בתחנה. דובר המשטרה מסר כי "נפתחה חקירה כדי לבדוק איך זה קרה בתוך תחנת משטרה. אנחנו גם רוצים לבדוק האם מדובר במקרה חד פעמי או שיש כאן תופעה".

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully