וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי מאיים בתביעת דיבה נגד הזוג נתניהו: "עברו כל גבול"

19.2.2015 / 13:49

לדברי אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה, התביעה באה בתגובה לטענות כי הוא האחראי לעליית ההוצאות במעון. "בחלומותיי השחורים ביותר לא חלמתי שכך ינהג ראש ממשלה בישראל ויטיל עליי את האחריות"

צילום: אבי כהן עריכה: מתן חדד

(מסיבת עיתונאים שכינס מני נפתלי ביום שלישי האחרון)

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, הודיע היום (חמישי) כי בכוונתו לתבוע את הזוג נתניהו בגין קמפיין השמצות שקרי נגדו וניסיונות חוזרים ונשנים לפגוע בו, לדבריו. נפתלי טוען כי משפחת נתניהו ושותפיה "עברו כל גבול הגיוני ומוסרי בניסיון לתלות בו את האשם למסקנות דוח מבקר המדינה על ההוצאות האדירות של מעון ראש הממשלה".

ביום שלישי האחרון פורסם דוח מבקר המדינה יוסף שפירא, המכיל ראיות לבזבוז כספי ציבור לצרכים פרטיים במעון ראש הממשלה. בתגובה על הדוח בליכוד תלו את האשם בנפתלי: "ההוצאות גדלו משמעותית בתקופה מסוימת שבה ניהל את המעון הרשמי מני נפתלי - עובד ממורמר לשעבר, המוביל מסע השמצות והכפשות נגד ראש הממשלה, על מנת להוציא כספים שלא כדין מקופת המדינה ולפגוע בראש הממשלה ובליכוד בתקופת בחירות. הוצאות המעון הרשמי ירדו ופחתו משמעותית לאחר עזיבתו של נפתלי את התפקיד".

בהודעתו כתב נפתלי: "נגמרו הימים שבהם כל אחד אומר מה שהוא רוצה בלי שמץ של אמת ובלי לקחת אחריות. שוב שוכחים בבית משפחת נתניהו שמדובר בבני אדם. יש גבול להתעללות ולהתעמרות שאדם אחד יכול לשאת על גבו. אני אדם רגיל, אדם פשוט. בחלומותיי השחורים ביותר לא חלמתי שכך ינהג ראש ממשלה בישראל ויטיל עליי את האחריות להוצאות הפרטיות שלו ושל בני משפחתו". לדבריו, משפחת נתניהו מנסה לשבור את רוחו ואת נפשו בדרכים הקשות והגרועות מכולן. "אני לא ממליץ לאף אדם להיות במקומי", הוסיף.

עוד בנושא || המבקר נגד ראש הממשלה:
נתניהו: "העיסוק בדוח המבקר נועד להסיח את דעתכם מהבחירות"
"לא לתקוף את שרה": דוח המבקר מטריד בעיקר את הרצוג
בעקבות הדוח: בפרקליטות יכריעו אם לפתוח בחקירה פלילית נגד נתניהו

מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית משפחת נתניהו בכניסה ללהב 433. פברואר 2015. ניב אהרונסון
"שוכחים בבית משפחת נתניהו שמדובר בבני אדם". מני נפתלי/ניב אהרונסון

נפתלי הסביר כי הוא יוצא למאבק על שמו הטוב ולכן התפטר אמש מעבודתו. בכוונתו להקדיש בתקופה הקרובה את כל זמנו ומרצו למאבק. פרט לזוג נתניהו, נפתלי מאיים לתבוע אנשים נוספים, ובהם העיתונאי ניר חפץ, עו"ד שולי אשבול, השר יובל שטייניץ ועו"ד יעקב בורובסקי.

נפתלי קרא לכל העובדים לשעבר במעון ראש הממשלה לחבור אליו למאבק: "אני קורא לכל העובדים לשעבר במעון ראש הממשלה להפסיק לפחד. כולכם יודעים את האמת. כולכם יודעים מה עברתם שם. הצטרפו אליי ועזרו לי להוציא את האמת החוצה. היום שבו ראש ממשלה מסמן אדם אחד ומכוון אליו את כל הכוחות, זה היום שבו על כולכם להתעורר. אני יודע שאתם מפחדים, אבל כקבוצה הם לא יעזו להמשיך לפגוע בנו".

לפנייה לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בטקס הדלקת נר שביעי עם עולים חדשים בבית קנדה, ירושלים. צילום אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
נפתלי קורא לכל העובדים לשעבר לחבור אליו למאבק. הזוג שרה ובנימין נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, צילום אלכס קולומויסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully