וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילמה 30 אלף דולר כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון

הכירו את קרוליין אנדרסון - הכפילה של פמלה אנדרסון ששילמה יותר מ-30 אלף דולר על ניתוחים שיהפכו אותה להיראות כך. "אבא שלי דחף אותי להיראות כמותה"

נותחה כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון. Barcroft,
נו? יצא לה דומה?/Barcroft

קרולין אנדרסון, דוגמנית בת 29 מליברפול, תמיד חלמה להיראות כמו כוכבת "משמר המפרץ" - פמלה אנדרסון. אחרי שעברה עשרות ניתוחים פלסטיים, שעלו לה לא פחות מ-30 אלף דולר, היא הצליחה לסיים את תהליך המייק-אובר ולהפוך לכפילה הכמעט מושלמת של הכוכבת.

קרולין החלה להעריץ את פמלה אנדרסון כשהייתה בת 9. בגיל 14 היא ביקשה מאביה, בילי ארוסמית', ספר במקצועו, שיעשה לה תספורת חדשה. האב, שחיבב את המראה החדש של בתו, אמר לה שהיא מאוד מזכירה לו את פמלה ומאז הבינה קרולין שזה מה שהיא רוצה להיות. בשנים האחרונות היא עברה שמונה ניתוחים להגדלת חזה - כשאחד מהם אף נגמר באסון כששתל הסיליקון שלה התפוצץ בזמן ששכבה במיטת שיזוף.

היא עשתה גם קעקוע תוחם שפתיים, קיבלה זריקות בוטוקס למילוי השפתיים, הוסיפה בוטוקוס בפנים, עברה טיפולי שיניים ומאז דואגת לשמור על שיזוף קבוע. גם כשחלתה, דאגה למצוא תחליף למיטת השיזוף בהתזת צבע - וזאת רק כדי לשמור על מראה הפמלה אנדרסון החדש שלה.

דוגמנית שהוציאה עשרות אלפי דולרים כדי להפוך לכפילה של פמלה אנדרסון. Barcoft, צילום מסך
דואגת לשמור על שיזוף קבוע./צילום מסך, Barcoft

"אני לא יכולה לחיות בלי שיזוף. זה חלק ממני", היא מספרת, "אני לא יוצאת מהבית אם אני לא שזופה. אני פרפקציוניסטית - ולא מוכנה להיראות כמו כולם". כמובן שהיא גם שינתה את שם משפחתה ל"אנדרסון" במחווה לכוכבת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יום בחייה של קרולין אנדרסון

נותחה כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון. Barcroft,
וזו פמלה אנדרסון המקורית בזמנים טובים/Barcroft

"כשאבא שלי אמר לי שאני דומה לה, זה החמיא לי מאוד. אספתי את כל המגזינים בהם השתתפה ומאחר שהייתי כבר קצת דומה לה, דאגתי שהלבוש והשיער ישלימו את המראה", מספרת קרולין, "אבא שלי רצה בכלל שאהיה עורכת דין כי הייתי ילדה מאוד חכמה, אבל הוא לא יכול לבוא בטענות. זה היה בכלל רעיון שלו".

דוגמנית שהוציאה עשרות אלפי דולרים כדי להפוך לכפילה של פמלה אנדרסון. Barcoft, צילום מסך
"לא יכולה לחיות בלי שיזוף. זה חלק ממני"/צילום מסך, Barcoft

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully