וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיוט שלכם מתחיל": דאעש פרסם סרטון המאיים בפיגועים בצרפת

שני לוחמי "המדינה האיסלאמית", דוברי צרפתית, העלו לרשת סרטון ובו איימו על נשיא צרפת פרנסואה הולנד וכן שיבצעו פיגועים נוספים בפריז. "אנחנו פרוסים בכל מקום, הלחימה האמיתית מתחילה עכשיו"

צילום מסך

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם סרטון חדש תחת הכותרת "מסר לצרפת" ובמהלכו קרא לבצע פעולות טרור נוספות בפריז, מאחר שצרפת "חצתה את הקווים האדומים".

בסרטון נראים שני לוחמי דאעש מדברים בצרפתית, אשר פונים לנשיא צרפת פרנסואה הולנד וכן לעם הצרפתי, לבלגיה ולדוברי השפה הצרפתית. "לוחמי דאעש פרוסים בכל מקום והסיוט שלכם מתחיל עכשיו, ביחד עם הלחימה האמיתית".

לקריאה נוספת:
מחבלים מתאבדים של דאעש תקפו בסיס עיראקי-אמריקני
בלעדי לוואלה חדשות: כך ניצחתי את דאעש בקרב
מפקד כוח קודס האיראני: "דאעש קרוב למותו"

דאעש פרסם סרטון ובו איומים לפגיעה בנשיא צרפת ופיגועים בפריז, פברואר 2015. : מתוך הסרטון של דאעש, צילום מסך
"תבצעו פיגועים בצרפת". שני הלוחמים בסרטון/צילום מסך, : מתוך הסרטון של דאעש

בהמשך הסרטון, דורש אחד המצולמים מאחיו המוסלמים להתקומם ולבצע פיגועים בצרפת. "אני קורא לאחיי אשר מתגוררים בצרפת, בין הכופרים: אם אתם לא יכולים להגר, תפעלו בתוך המדינה. הרגו אותם בכל נשק שיש ברשותכם. תירקו עליהם, שירפו את מכוניותיהם, שרפו תחנות משטרה, אל תרחמו עליהם", אמר.

חייאת בומדיין, אישה המוגדרת המבוקשת ביותר על פי גופי המודיעין של צרפת ורעייתו של המחבל מהמרכול הכשר בפריז, הופיעה על פי החשד בסרטון אחר שפרסם באחרונה דאעש. בווידיאו, שהופץ בתחילת החודש תחת הכותרת "לפוצץ את צרפת – חלק 2", נראים שישה לוחמים לבושים שחור המאיימים לבצע פיגועים נגד צרפת, בשל תמיכתה בקואליציה הנאבקת בארגון הסוני הקיצוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תיעוד: המחבל מהפיגוע במרכול בפריז נשבע אמונים לדאעש. צילום מסך
אמדי קוליבאלי, המחבל מהמרכול הכשר/צילום מסך

בגיליון האחרון של מגזין הארגון דאביק, פורסם גם ריאיון קצר עם בומדיין. "בשל נאמנותו לחליפות, לוחם הקודש אבו בסיר אל-אפריקי (אמדי קוליבאלי) דאג שרעייתו אום בסיר אל-מוהאג'ירה (חיאת בומדיין) תישלח לארצו לפני מות הקדושים שלו בפיגועים המבורכים בפריז", נכתב בפתח הריאיון.

בומדיין סיפרה כי קוליבאלי "מאוד שמח" כששמע על הקמת החליפות הרשמית בשטחים שבשליטת הארון בעיראק ובסוריה. לדבריה, "הוא מיד האמין בחליף (מנהיג דאעש, אבו בכר אל-בגדאדי) ובחליפות, ונשבע אמונים". היא מסרה דברי תמיכה נלהבים ללוחמי הארגון, וקראה לנשים "לנחם ולעודד" את בני זוגן, את אחיהן, אבותיהן ובניהן.

בומדיין סיפרה: "עיניו בהקו בכל פעם שהוא צפה בסרטונים של 'המדינה האיסלאמית'. הוא היה אומר, 'אל תראי לי את זה', כי בכל פעם שהיה רואה את הסרטונים, היה בו דחף להגר (לסוריה), וזה היה מונע ממנו לממש את כוונתו להוציא לפועל את המבצע בצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully