וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצב בספארי: ג'ירף בן שנתיים מת בגלל ניתוח שהסתבך

8.2.2015 / 10:56

הג'ירף, שיובא במיוחד מגן החיות בגרמניה, התאושש מהניתוח, אך מת כעבור יממה. הג'ירף נועד להיות הזכר השליט בחצר הג'ירפות ולהציל אותן מסכנת הכחדה, וכעת יאלצו בספארי לחפש לו מחליף

ג'נגו הג'ירף בספארי ברמת גן לפני הניתוח, פברואר 2015. באדיבות הספארי ברמת גן,
בתום הפרוצדורה הרפואית הג'ירף התעורר יפה מהרדמתו. ג'נג'ו הגיר'ף/באדיבות הספארי ברמת גן

ג'ירף מרושת כבן שנתיים מת בסוף השבוע האחרון בספארי רמת גן כתוצאה מסיבוך רפואי. ביום חמישי האחרון עבר ג'נגו הג'ירף ניתוח לתיקון מום מולד באיבר מינו. לניתוח הוזמנו מומחים בעלי שם עולמי בתחום פריון הזכר. בתום הפרוצדורה הרפואית נראה היה כי הניתוח עבר בהצלחה והג'ירף התאושש מהרדמתו. עם זאת, למחרת, כ-24 שעות לאחר הניתוח, הוא חש ברע ועל אף ניסיונות ההצלה הרבים, מת כמה שעות לאחר מכן.

עוד בוואלה! חדשות:
שוטר שכב עם מתלוננת - וקיבל 80 שעות עבודות שירות
34 דיירים נפגעו קל בשריפה שפרצה בבניין בחדרה
אמו של השבוי שראשו נערף: "ממשל אובמה לא עשה כלום לשחרור ילדינו"

ג'נגו הג'ירף בספארי ברמת גן לפני הניתוח, פברואר 2015. באדיבות הספארי ברמת גן,
בספארי תלו תקוות בכך שהוא יצליח לעבר את הג'ירפות שנמצאות בסכנת הכחדה. ג'נגו הג'ירף/באדיבות הספארי ברמת גן

הג'ירף הגיע לספארי רמת גן לפני כחצי שנה מגן החיות בפרנקפורט, גרמניה. גנג'ו נבחר בקפידה לאחר שנמצא מתאים מבחינה גנטית כדי להפוך ברבות הימים לזכר השליט בחצר הג'ירפות המרושתות. "המטרה היא לחפש בעלי חיים שהם בעלי קו דם שונה. אחת המטרות של גני חיות היא להיות עתודה של בעלי חיים שיהיה ניתן להחזיר אותם לטבע. אם נרבה אותם בתוך המשפחה לא נוכל ליצור גרעיני רבייה בני קיימא", הסבירה דוברת הספארי, שגית הורוביץ. "אנחנו מאמינים שמדובר בתהליך גדול של חיפוש ועלויות רבות כדי למצוא ג'ירף חדש".

לאחר הגעתו של ג'נגו לספארי החל צוות גן החיות באימונו ולפי הצוות, הוא השתלב באימון במהירות והיה ג'ירף רגוע וטוב. בספארי תלו תקוות בכך שהוא יביא לעולם צאצאים ויצליח לעבר את הג'ירפות שנמצאות בסכנת הכחדה. מותו גרם לצוות המטפלים של הג'ירפות ולאנשי הספארי בכלל צער כבד מאוד.

לפנייה לכתבת: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully