וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייב, גרסת המציאות: הכירו את החזיר שחושב שהוא כלב

המיקרו חזיר המתוק הזה משחק, אוכל וישן עם חבריו הכלבים - וחי ככלב לכל דבר. בעוד פיי, הנערה שאימצה אותו, חושבת ש"אי אפשר לא לאהוב אותו" - החבר שלה קצת פחות התלהב

החזיר שחושב שהוא כלב. PA Features,
מי יוצא דופן?/PA Features

בבריטניה ישנו טרנד של גידול וטיפוח חזירים מוקטנים ולכן זהו לא המקרה הראשון שמשפחה מחליטה לאמץ חזיר - אבל במקרה של פיי לואיז פורדהאם בת ה-27 מניוקאסל, החזיר שאימצה שונה מכל שאר החזירים כי הוא חושב שהוא כלב - ובעינייה "זה הדבר הכי חמוד שיכול להיות". אפילו החבר שלה, כריסטופר דוד בן ה-24, שסירב להכניס חיות נוספות לבית והציע לאכול את החזיר המסכן - הצליח לבסוף להתאהב בו.

הכל התחיל קצת לפני חג המולד, כשפיי הבחינה בסטטוס של חבר בפייסבוק שרוצה למסור את החזיר שלו. החזיר ששמו איגור מצא חן בעיני פיי שהחליטה, בניגוד לרצונו של בן הזוג, לאמץ אותו. לפיי יש שלושה כלבים בבית - כלב האסקי סיבירי בשם אליוט ושני כלבי שי טסו ששמם איזי ופרנקי. החזיר התאהב בכלבים ובמהרה התחיל לחקות אותם: הוא ישן, אוכל ומשחק איתם - וכשפיי משחקת עם אליוט בכדור, גם הוא רץ להביא אותו.

החזיר שחושב שהוא כלב. PA Features,
החזיר וחבריו הכלבים/PA Features

פיי מבטיחה שכשיגדל קצת הוא אפילו יתלווה אליהם לטיול ברצועה סביב ביתם. "הוא חושב שהוא כלב. הוא משחק עם אנשים, רודף אחרי כלבים שמסתובבים בגן, מביא כדורים כשאני זורקת לו וישן במיטת הכלבים שבחדר השינה שלי", סיפרה פיי, "הכלבים אוהבים אותו. הם החברים הכי טובים. כשאני מפרידה ביניהם, איגור מתחיל לבכות. הוא לא יכול בלעדיהם. הם בלתי ניתנים להפרדה".

כריסטופר לא ידע שחברתו הביאה את החזיר וכששמע על זה איים בפניה שזה "או החזיר או אני". להפתעתו - פיי בחרה בחזיר והוא נאלץ להסכים עם זה. "ידעתי שבסוף כריסטופר יתאהב בו. איך אפשר שלא? הוא כזה חמוד כשהוא מכשכש בזנב הקטן שלו", סיפרה פיי, וכריסטופר מסכים איתה: "בהתחלה אמרתי שהוא יהיה נורא טעים אם נגיש אותו עם לחם בצד, אבל עכשיו אני די מחבב אותו. אחרי הכל, כמה חזירים בעולם הזה חושבים שהם כלבים?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
החזיר שחושב שהוא כלב. PA Features,
פיי והמתוקי שלה/PA Features

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully