וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלה היצור החי העתיק ביותר בעולם - בן 2 מיליארד שנה

מדענים מצאו אורגניזם שלא התפתח כבר שני מיליארד שנה - מה שלטענתם עשוי לספק הוכחה לאחת מאבני היסוד של תאוריית האבולוציה של דארווין

האורגניזם העתיק ביותר שהתגלה על פני כדור הארץ. UCLA, אתר רשמי
לא השתנה כבר שני מיליארד שנה. שלום סבאל'ה/אתר רשמי, UCLA

מדענים הצליחו לזהות את היצור החי העתיק ביותר על פני כדור הארץ – אורגניזם שחי במעמקי הים ולא התפתח כבר יותר משני מיליארד שנים. הגילוי שלו אף עשוי לספק הוכחה לתאוריית האבולוציה של דארווין.

צוות המחקר מאוניברסיטת UCLA גילה חיידקים מיקרוסקופיים (מיקרואורגניזמים) שחיים בבוץ בחוף המערבי של דרום אמריקה - שזהים לחלוטין למאובנים בני 1.8 מיליארד שנה שנמצאו בסלעים במערב אוסטרליה. החוקרים מסבירים כי התגלית הזו מאששת את ההנחה כי מיקרואורגניזמים לא ישתנו אם אין שינוי בסביבתם הפיזית – אחת מהנחות היסוד בתאוריית האבולוציה.

"זה מדהים שיצור חי לא ישתנה ולא יתפתח במשך יותר מ-2 מיליארד שנה – כמעט מחצית מההיסטוריה של כדור הארץ", אמר אחד מהחוקרים. "המיקרואורגניזמים האלה מאוד מותאמים לסביבת המחיה היציבה והפשוטה שלהם".

הוא המשיך והסביר: "אם הם היו חיים בסביבה שלא משתנה אבל הם היו מתפתחים ומשתנים, זה היה מראה שההבנה שלנו את האבולוציה של דארווין שגויה. החוק הביולוגי הוא - אין צורך להתפתח אלא אם הסביבה הפיזית או הביולוגית משתנה – מה שתואם את ההנחות של דארווין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully