וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג שמנהל רומן סודי צולם עושה סקס במשרד ע"י לקוחות בבר

גבר ואישה החליטו לנצל את המשרד כדי לקיים יחסי מין. הם השאירו את האורות דולקים, וכ-50 אנשים שישבו בבר מעבר לכביש תיעדו את הסצנה המוזרה ופרסמו בפייסבוק - שם גילתה את זה אשתו

זוג שמנהל רומן סודי צולם עושה סקס במשרד ע"י לקוחות בבר/צילום חובבים יוטיוב

גבר ואישה, שניהם עובדי בנק מניו זילנד, הסתבכו השבוע עד מעל הראש כשהחליטו לקיים יחסי מין במשרד בשעת ערב מאוחרת. הגבר, מנהל ותיק בבנק נשוי מזה כמה שנים ואילו האישה, מזכירה בבנק בשנות ה-20 לחייה, הייתה מאורסת עד לפני זמן לא רב. הם צולמו על ידי יושבי בר מעבר לכביש, ששמו לב לאקשן שמתחולל במשרד.

"זה החל בנשיקות וליטופים, ותוך מספר דקות הם עברו לחלק האחורי של החדר במחשבה ששם לא יראו אותם. תוך כמה דקות 50 האנשים שהיו בבר קמו מהמקומות שלהם ועמדו כולם ליד החלון, צועקים ומעודדים את הזוג במשרד", סיפר אחד המבלים.

גבר ואישה תועדו מקיימים יחסי מין במשרד. Youtube, צילום מסך
השניים לא הגיעו לבנק יום אחרי שהתמונות צולמו/צילום מסך, Youtube

לאחר שהשתעממו מהמראות חזרו האנשים בבר לשתות ולרקוד, אך חלקם צילמו את הזוג והתמונות עלו לרשתות החברתיות. אשתו של הגבר ראתה את התמונות בפייסבוק ונדהמה לגלות שמדובר בבעלה. "לא היה לה מושג על הרומן עד שנתקלה בתמונות בפייסבוק. היא שבורה ולא ימסכימה לדבר עם אף אחד".

על פי חבריהם לעבודה, השניים לא הגיעו לבנק יום אחרי שהתמונות צולמו, והאישה מחקה את עמוד הפייסבוק שלה. מהבנק נמסר כי עוד לא הוחלט האם לפטר את השניים או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully