וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את חברתו כי סירבה לגלות לו את סיסמתה לפייסבוק

9.2.2015 / 11:38

גבר שחשד שחברתו בוגדת בו דרש ממנה את הסיסמא שלה לפייסבוק. כשסרבה הוא היכה אותה למוות ואז נכנס בעצמו לנייד שלה כדי לבדוק הודעות. אחרי מותה, הוא נכנס לפייסבוק שלו ושינה סטטוס ל"רווק"

פאולה ניומן. central news, צילום מסך
הנרצחת פאולה ניומן/צילום מסך, central news

קיין בויס בן ה-34 מואשם ברצח חברתו פאולה ניומן בת ה-20, לאחר שחבט בראשה כשהיא סירבה לתת לו את סיסמתה לפייסבוק. מארק צוקרברג, תראה מה עשית.

הנאשם חשד שחברתו, איתה הוא מנהל מערכת יחסים זה שבעה חודשים, בוגדת בו דרך הפייסבוק והתעקש שתכנס לפייסבוק שלה לידו וכך תוכיח לו שהיא נאמנה לו. ניומן, שסובלת כבר חודשים ממעשי הקנאה של חבר שלה, סירבה להתרצות הפעם - מה שהוביל לבסוף למותה , בתקרית שהתרחשה ב-13 בנובמבר 2013. למרות שתוצאות הניתוח שלאחר המוות גילו שהיא אכן נהרגה מפגיעת ראש, החבר טען שהיא בכלל נפלה מרכב ה-BMW שלו.

השכנים אכן שמעו שהרכב של הנאשם הותנע באותו ערב, אך הם גם שמעו את ניומן צורחת עליו בזמן שהוא מאיים עליה שתתן לו את פרטי ההתחברות שלה לפייסבוק. למחרת הוזעקו פרמדיקים לביתם של השניים, שבקרוידון, דרום לונדון, וגילו שם את ניומן ללא רוח חיים.

הרג את חברה שלו כי סירבה לגלות לו את הסיסמא לפייסבוק שלה. פייסבוק, צילום מסך
"קנאי, כפייתי, שתלטן ואלים". בויס/צילום מסך, פייסבוק

התובע ג'יליאן אטרטון סיפר לבית המשפט עד כמה בויס היה אובססיבי לחשבון הפייסבוק של חברתו בשבועות שלפני מותה. "הנאשם הוא אדם קנאי, כפייתי, שתלטן ואלים", טען התובע, "הוא הכה בראשה של פאולה וגרם לה לנזק מוחי קשה ובלתי הפיך שהביא למותה".

מה שמבססות את האשמות נגדו הן ההודעות שהוא עצמו כתב בפייסבוק שלו על כך שחברתו מסרבת לתת לו את פרטי ההתחברות שלה והאשים אותה ברמאות. עוד נטען כי בזמן שניסו להחיות את ניומן, הוא ניצל את זמן כדי להכנס דרך הטלפון הנייד שלה לחשבון הפייסבוק שלה ולתיבת ההודעות הקוליות שלה כדי לבדוק מה היא מסתירה ממנו. "עדויות מוכיחות כי הטלפון שלה היה בשימוש בין השעות 4:59 ל-6:30 בבוקר, הזמן שבו אנו יודעים בוודאות, לפי חומרת הפציעות שלה, שהיא כבר הייתה במצב קשה. אנחנו גם יודעים שהנאשם עזב את המקום בעוד החובשים היו שם וניסו להציל את חייה. זה מסביר הכל", אמר התובע.

בשבועות שלפני מותה, ניומן אמרה לחברתה הטובה שהיא מתכננת לעזוב את בויס. "נראה כי בתחילת מערכת היחסים שלהם, הנאשם התנהג אליה יפה, פינק אותה ונתן לה מתנות אבל אחרי כמה חודשים זה השתנה", הוסיף התובע, "היחסים עברו הרבה עליות וירידות. בסוף הקיץ, פאולה גילתה לקרובים שלה שיש לשניים בעיות רציניות במערכת היחסים. הם התווכחו, הוא פגע בה והיה מאוד רכושני וקנאי כלפיה. היא הייתה מאוד אומללה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה. ShutterStock
בזמן שהיא שכבה על סף מוות, הוא ניצל את זמן כדי לבדוק הודעות בטלפון הנייד שלה/ShutterStock

סטפאני טיילור, חברה של ניומן, סיפרה למשטרה: "הייתה לו שליטה מלאה עליה ומעולם לא ראיתי אותה ככה. התחננתי בפניה שתעזוב אותו, אבל היא תמיד אמרה לי שהיא אוהבת אותו".

רק ארבעה ימים לפני מותה, ביקשה ניומן מחברתה שתעזור לה לעבור מהבית המשותף שלהם ושלושה ימים לאחר מותה, דווח כי בוייס - ששוחרר בנתיים בערבות מהכלא - רכש פלאפון חדש ומיהר לשנות את הסטטוס שלו בפייסבוק מ"במערכת יחסים" ל"רווק". הוא גם חזר להיות פעיל באתרי היכרויות, כך נטען.

עוד הוכחות שיבואו לרעתו של הנאשם בבית המשפט הן שלבחור, כך מתברר, יש היסטוריה של אלימות כלפי נשים. "לנאשם יש יכולת להקסים נשים", סיפר התובע, "עם זאת, אם נחפור בהיסטוריה שלו - נגלה שהוא יכול להיות נחמד כשמתאים לו ולהתנהג בצורה אכזרית כשמתאים לו. יש לו עבר אלים מאוד והוא כבר הכה בעבר נשים שיצא איתן באגרופים ובבעיטות".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully