וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש למבקר: עדכן אותי מתי יפורסם הדוח על מעון ראש הממשלה

2.2.2015 / 0:23

בתום התייעצות שקיים בלשכתו, שלח וינשטיין מכתב לשפירא ובו ביקש לדעת מתי יפורסם הדוח שמתעכב לכאורה בגלל בקשת עורך דינו של נתניהו. בניגוד לטענת המבקר, טען היועמ"ש שהראשון לא העביר לו את כל החומרים הנוגעים לעניין

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו ממריאים לעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין שלח אמש (ראשון) מכתב למבקר המדינה יוסף שפירא ובו ביקש לדעת מתי צפוי המבקר לפרסם את הדוח על הוצאות מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו. זאת, לאור פרסומים בסוף השבוע האחרון לפיהם מעכב המבקר את פרסום הדוח בשל בקשת עורך הדין של משפחת נתניהו, דוד שמרון, עד לאחר הבחירות. לאחר הפרסומים, הודיע שפירא כי הוא נערך לפרסום הדוח.

המכתב, שנשלח בתום התייעצות שקיים וינשטיין בלשכתו בעקבות הפרסומים האחרונים בין היתר בדבר פדיון דמי הבקבוקים למיחזור וריהוט הגן, מהווה המשך למכתב ששלח המבקר ליועמ"ש לפני למעלה מחצי שנה. בהודעת משרד המשפטים מהערב הודגש כי בניגוד לטענת המבקר, מאז המכתב הקודם, ביוני 2014, לא הועברו לטיפול היועמ"ש או הפרקליטות חומרים כלשהם מהמבקר בעניין פדיון דמי המיחזור או רהיטי הגן. זאת, על אף הסיכום כי המבקר יעיין במכלול החומר הרלוונטי וככל שיסבור שיש צורך בכך יעביר את הדברים לטיפול היועץ.

עוד באותו נושא:
לשכת נתניהו: "מעון ראש הממשלה קנה רק בקבוק יין ביום"
נתניהו על פרשת הבקבוקים: סיפור ממוחזר שנועד להפיל השלטון
"שרה נתניהו לקחה פדיון מבקבוקי מעון ראש הממשלה"

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין  בישיבת הממשלה, נובמבר 2014. אוהד צויגנברג, מערכת וואלה! NEWS
מבקש הבהרות. היועמ"ש יהודה וינשטיין/מערכת וואלה! NEWS, אוהד צויגנברג

"ככל שבחנת את הדברים, ובחינתך העלתה צורך בטיפול מטעמי בנושא זה או אחר, אודה לך אם תעביר אליי את מכלול החומר שנאסף על ידך", כתב וינשטיין לשפירא. "ככל שבדיקתך את הנושאים המוזכרים במכתב טרם הסתיימה, אודה אם תעדכנני בדבר. כמו כן, אודה לך אם תעדכן אותי לגבי לוח הזמנים הצפוי לפרסום הדוח מטעמך בעניין הוצאות מעונות ראש הממשלה, על מנת שאוכל לקחת אותו בחשבון בהקשר לעניין זה, ולטענות נוספות שמועלות בעניין התנהלות מעון ראש הממשלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הגשת דוח מבקר המדינה, מאי 2014. נועם מושקוביץ
הודיע כי הוא נערך לפרסום הדוח. המבקר יוסף שפירא/נועם מושקוביץ

בפגישה בלשכתו של היועמ"ש השתתפו נציגי הפרקליטות אשר מייצגים את ראש הממשלה ורעייתו בתביעה שהגיש נגדם אב הבית לשעבר מני נפתלי, וכן משניו של היועץ. הפגישה נועדה לקביעת נהלים להמשך הטיפול בפרשיות נתניהו השונות והגדרת חלוקת העבודה בין הגופים. עם זאת, הפגישה לא עסקה בפרשת "ביביטורס".

מלשכת המבקר נמסר הבוקר כי הוא נערך לפרסם את הדוח. זאת, לאחר שבחודש אוגוסט האחרון נוסח כמעט סופי של הדוח הועבר לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה, ולפי הודעת מבקר המדינה, "היועץ המשפטי לממשלה יכול היה לדעת בדיוק מה בודק משרד מבקר המדינה בביקורת על הוצאות מעונות ראש הממשלה".

(עדכון ראשון: 22:23)

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully