וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמפכ"ל המיועד לקצינים הבכירים: הימנעו ממגע עם שוטרות

2.2.2015 / 0:25

מפקד מחוז תל אביב ניצב בנצי סאו, שצפוי להתמנות בקרוב גם לממלא מקום סגן המפכ"ל, המליץ לבכירי המחוז לא לנשק או לחבק פקודות, גם אם מדובר ביחסי עבודה. לדבריו, גם לחיצת יד פשוטה מספיקה כשמדובר במפקד ופקודה

צילום: מור שאולי

(ניצב ניסים מור נחקר פעם נוספת במחלקה לחקירות שוטרים)

תופס פיקוד: ממלא מקום סגן מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז תל אביב ניצב בנצי סאו, המליץ לחברי הסגל הבכיר של המחוז שלא לבוא במגע עם שוטרות המשרתות תחת פיקודם. לוואלה! חדשות נודע כי ההמלצה של סאו, שצפוי להחליף בימים הקרובים את ניצב ניסים מור שהודח בגלל החשד שהטריד מינית שוטרות, ניתנה במהלך ישיבת סגל הפיקוד הבכיר של המחוז.

ניצב סאו המליץ לקצינים הבכירים, בין היתר, להימנע ממגע עם שוטרות גם במפגשים אקראיים במחוז. הוא הסביר כי אינו רואה שום סיבה, בעיקר בעת הקשה הזו, שקצינים יחבקו או ינשקו קצינות, גם אם מדובר בנשיקות וחיבוקים במסגרת יחסי חברות בעבודה. לדבריו, גם לחיצת יד פשוטה מספיקה כשמדובר במפקד ופקודה. הניצב הבכיר גם הבהיר לשוטרות המשרתות תחת פיקודו שלא ייעלבו אם הוא אינו מחבק אותן או מנשק אותן על הלחי.

טלטלה בצמרת המשטרה - כותרות נוספות:
החקירה נגד סגן המפכ"ל המודח: חשד שעוד שוטרות הוטרדו
הפוליגרף לניצבים: המתיחות החדשה בין דנינו לאהרונוביץ'
המינויים של דנינו הפכו למבוכה הגדולה שלו

ניצב בנצי סאו ממונה למפקד מחוז ת"א, מאי 2013. טלי מאייר
בנצי סאו מקבל דרגת ניצב מהמפכ"ל יוחנן דנינו ומהשר יצחק אהרונוביץ'/טלי מאייר

בסביבתו של סאו הסבירו כי אין הכוונה לבצע מהלך של צנעה מוחלטת בין שוטרים ושוטרות, אך כאשר מדובר בתקופה רגישה כל כך, לאור שורת הפרשיות המיניות שהתעוררו לאחרונה, יש צורך בבקרה עצמית וזהירות יתרה.

בעוד כמה ימים צפוי סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה להתבשר כי ניצב סאו יתמנה לממלא מקומו של הסמפכ"ל המודח, ניצב מור. הוא כבר הבהיר למפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, כי משום שהמשטרה נמצאת במשבר כה קשה, הוא יירתם למאמץ לנסות לשקם את הארגון ולכן לא יתנגד להתמנות למ"מ הסמפכ"ל במקביל לתפקידו כמפקד מחוז תל אביב.

(עדכון ראשון: 19:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully