וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: גברים מפרסמים פי 2 יותר תמונות סלפי מנשים

מחקר שערכה ענקית הסמארטפונים HTC בקרב 2,000 בריטים, מראה כי גברים מפרסמים בממוצע שלוש תמונות סלפי בשבוע, בעוד נשים מעלות 1.6 תמונות. הסיבות העיקריות: לגרום לבני הזוג לשעבר לקנא ולהרגיש נחשקים יותר

סלפי ברכב. אתר יצרן
יותר משליש מהגברים במחקר משתפים חמש תמונות סלפי בשבוע/אתר יצרן

ענקית הסמארטפונים HTC ערכה מחקר בקרב 2,000 גברים ונשים בבריטניה בגילאי 30-18, שהעלה את התוצאה המפתיעה – גברים מפרסמים כמעט פי שניים יותר תמונות סלפי מנשים בשבוע. על פי המחקר, גברים משתפים ברשתות החברתיות תמונות סלפי שלהם שלוש פעמים בשבוע בממוצע, לעומת 1.6 פעמים אצל נשים בנות גילם. יותר משליש מהגברים אף אמרו כי הם מעלים חמש תמונות סלפי שלהם בשבוע.

כשנשאלו מדוע הם מפרסמים את התמונות, רבע מהגברים אמרו כי הם עושים זאת על מנת לגרום לבן או בת הזוג שלהם, או לאקסים שלהם, לקנא. אחד מתוך עשרה אף אמרו שזה על מנת לגרום לעצמם להיראות יותר נחשקים. אצל הנשים, לעומת זאת, מחצית מהנשאלות הודו כי הן מפרסמות את התמונות על מנת לגרום לאחרים לקנא, ו-7% אמרו כי הן מצטלמות על מנת לגרום לעצמן להרגיש נחשקות יותר.

דובר חברת HTS, בן וויילש, אמר בתגובה למחקר כי "טרנד הסלפי התפרץ בשנת 2014, והוא לא מראה סימני האטה". לדבריו, "בעוד הרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם צוברות תאוצה, כמו גם אפליקציות היכרויות, יצירת התמונה הטובה ביותר הפכה לחשובה מתמיד".


עוד ידיעות שאסור לכם לפספס:
חוששים להתחתן ביום גשום? תמורת 150 אלף דולר תובטח לכם שמש
צפו בתיעוד נדיר של החתול המסתורי והחמקמק ביותר
התגלה דינוזאור שמפריך מיתוסים על דרקונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully