וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני תוקפת את נתניהו על הסכומים שהוציא מעונו על אלכוהול

לבני תוקפת את נתניהו על הסכומים שהוציא מעונו על אלכוהול, נסראללה מאשים את ישראל ומאיים, ארצות הברית נגד המכרזים בהתנחלויות ותיעוד ההפגזה בדרום לבנון. אלה הכותרות שעשו את השבת

לבני: האלכוהול שנתניהו קונה בחודש שווה לשכר המינימום

יו"ר התנועה, ציפי לבני, התייחסה היום (שבת) במהלך אירוע "שבתרבות" בראשון לציון לשכר המינימום והטיחה ביקורת קשה בראש הממשלה בנימין נתניהו, שעל פי חשיפת ערוץ 2, בזבז מאה אלף שקלים מכספי הציבור במשך שנתיים. "נכון לנובמבר האחרון, לפי נתוני הביטוח הלאומי, שכר מינימום עומד על 4,300 שקלים. כמעט מיליון עובדים מרוויחים 4,500-4,300 שקלים בחודש", פתחה לבני.

בהתייחסה לפרשת האלכוהול של ראש הממשלה, שאלה את הקהל: "אתם יודעים כמה זה יוצא בחודש? 4,200 שקל בחודש. מחיר האלכוהול שנתניהו שותה בחודש הוא כמו שכר חודשי של כמעט מיליון עובדים בישראל". היא הוסיפה: "האזרחים בוחרים בסוף אדם לא רק לפי איך שהוא מקבל או לא מקבל החלטות בלשכת ראש הממשלה, אלא גם לפי ההתנהלות האישית שלו".

ארה"ב נגד המכרזים: "הבנייה בהתנחלויות לא חוקית"

דובר הבית הלבן, ג'וש ארנסט, תקף אמש (שישי) את פרסום המכרזים החדשים לבנייה בהתנחלויות ביהודה ושומרון. "ארצות הברית מביעה דאגה עמוקה מהצהרת ישראל, שלפיה יוצעו מכרזים עבור בניית התנחלויות חדשות בשטחים הפלסטיניים, פעולה שתפגע במאמצים לשלום", מסר ארנסט במהלך תדרוך כתבים.

דוברת מחלקת המדינה של ארצות הברית, ג'ן סאקי, התייחסה גם היא לנושא במהלך התדרוך. "עמדתנו בנושא ברורה, אנחנו מאמינים שהבנייה בהתנחלויות לא חוקית", אמרה. "אנחנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחרי המתרחש, גם עם הצד הפלסטיני ועם הישראלים".

שלשום פרסמו במשותף משרד הבינוי והשיכון ומנהל מקרקעי ישראל מכרז לבניית 450 יחידות דיור חדשות בהתנחלויות מעבר לקו הירוק. על פי המכרזים, 114 יחידות דיור ייבנו באדם שבבנימין, 156 באלקנה, 78 באלפי מנשה ו-102 ייבנו בקריית ארבע.

נסראללה על החיסול בסוריה: "התנקשות ישראלית לאור יום"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס אתמול (שישי) לראשונה להסלמה הביטחונית מול ישראל. "ערבוב הדם האיראני עם דם לבנוני על אדמה סורית בקוניטרה, משקף את אחדות המטרה ואת הקרב המשותף", אמר נסראללה, בהתייחסו לחיסול בכירי הארגון יחד עם גנרל איראני ברמת הגולן בשבוע שעבר. לדבריו, "אין שום ספק שמדובר בהתנקשות לאור יום". הוא הוסיף כי כל הראיות מצביעות על כך שמדובר בפעולה ישראלית.

בדבריו, שהוקרנו במהלך כינוס של אלפי פעילים של הארגון ברובע הדאחייה שבביירות לזכר בכירי הארגון שנהרגו בתקיפהה אווירית בקוניטרה, הבהיר נסראללה: "אנחנו לא מעוניינים במלחמה ואנחנו לא מתביישים בזה". עם זאת, הדגיש כי "אנחנו לא פוחדים ממנה. אם נצטרך, אנחנו נצא למלחמה, נילחם ואנחנו ננצח בשם האל".

הסלמה באוקראינה: עשרות הרוגים ביום אחד, שיחות הפיוס קרסו

שיחות הפיוס שהיו אמורות להתחדש אתמול (שישי) בין הבדלנים הפרו-רוסים לבין אוקראינה במינסק, בירת בלארוס, בוטלו – כך נמסר בהודעה מטעם הבדלנים. על אף שהיום הזה הסתמן להיות אופטימי במידת מה לאור התחדשות המשא ומתן, נראה כי הלחימה בין הצדדים במזרח אוקראינה צפויה להימשך.

ההודעה נמסרה על רקע מתקפות עקובות מדם במזרח המדינה, במהלכן נהרגו לפחות 24 בני אדם. 12 מהם נפגעו מירי ארטילרי בעיר דונייצק, כשחמישה מהם חיכו באותה שעה לסיוע הומניטרי מחוץ למרכז קהילתי בעיר. שניים נוספים נהרגו מפצצת מרגמה שהתפוצצה בסמוך לתחנת אוטובוס באזור, והיתר נהרגו במתקפות שונות באזור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

המחבל מהמרכול הכשר תיעד את מסע הרצח בווידאו

המחבל אמדי קוליבאלי, שרצח ארבעה בני אדם במרכול "היפר כשר" בפריז בתחילת החודש, תיעד את השתלטות על המרכול ואת הרצח באמצעות מצלמת "גו פרו" – כך נמסר מגורם מודיעיני בארצות הברית לרשת CNN. עוד בטרם אושר המידע על ידי הגורם, הכתב לענייני ביטחון לאומי של עיתון "L'Express" הצרפתי, אריק פלטייה, התייחס לנושא ושיתף את הפרטים עם רשת CNN. בדיווחו הוא טען כי קוליבאלי הקליט שבע דקות מתוך מסע ההרג, ובהן גם את רציחתם של שלושה מקורבנות הפיגוע.

פלטייה ציטט בדיווחו גורם צרפתי המעורה בחקירת הפיגוע, שטען כי המחשב במרכול היה נגיש לקוליבאלי על מנת לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני את תיעוד התקיפה בטרם הוא נורה למוות בידי השוטרים שצרו על המרכול. המקור הסביר כי המחבל נשא את המצלמה על פלג גופו העליון, וכי החוקרים הצרפתים צפו בהקלטה במהלך חקירת הפיגוע. "קיימת סבירות גבוהה שההקלטה הועברה לנמען כלשהו ולא לאמצעי תקשורת מוכר", טען אחד החוקרים בפני פלטייה והביע את חששו שמא ייתקל יום אחד בסרטון ברחבי הרשת.

אתר ספרדי פרסם תיעוד של ההפגזה בדרום לבנון

שלושה ימים אחרי חילופי האש בין צה"ל לחיזבאללה בגבול לבנון, שבמהלכם נהרגו סמ"ר דור חיים ניני, רס"ן יוחאי קלנגל וחייל או"ם ספרדי מכוח יוניפי"ל, אתר החדשות הספרדי "ליברטד" פרסם היום (שבת) סרטון המתעד את האירוע מדרום לבנון. במהלך הסרטון, שצילמו ככל הנראה שני חיילי יוניפי"ל, הם נשמעים כשהם מנסים להבין מאין מגיעים הדי הפיצוצים.

השניים, שיושבים בכלי רכב, מנסים לפענח אם הפיצוצים מגיעים מהצד הישראלי או מחיזבאללה, ואחד מהם מסביר לשני כי הוא שומע את השיגורים מהצד הלבנוני שבשליטת חיזבאללה. לאחר חילופי הדברים בין השניים, הם נתונים להפגזה על האזור שבו הם חונים ועד מהרה הם נמלטים מן הרכב כדי להיכנס למקום ממוגן. ככל הנראה, במסגרת הפיצוצים הללו, נהרג החייל הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully