וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בתוך חודש: חשד לרשלנות באותו גן באילת

31.1.2015 / 0:11

דודתו של פעוט הגיעה לקחת אותו וגילתה שהגן סגור והגננות עזבו, כשהוא ישן בפנים. המנהלת עוכבה לחקירה. לפני שלושה שבועות נחנקה פעוטה בגן, כששיחקה בחצר ללא השגחה. המשטרה שוקלת להוציא צו סגירה למקום

אילוסטרציה ילד בבית הספר. ShutterStock
הפעוט ישן במקום - וננעל/ShutterStock

פעוט בן שנה וחצי נשכח אתמול (שישי) במעון שמפעילה רשת "ויצ"ו" באילת, לאחר שנרדם וננעל במקום. דודתו, שהגיעה לקחת אותו מהמעון, גילתה כי הגן סגור והגננות עזבו. מנהלת המעון הוזעקה למקום ופתחה את הגן, שם נמצא הפעוט לבדו. המשטרה עיכבה אותה לחקירה בחשד לרשלנות.

לפני שלושה שבועות נחקרו המנהלת וגננת העובדת בגן לאחר שפעוטה בת שנתיים נחנקה בחצר המשחקים כשהייתה ללא השגחה ונפגעה באורח קשה. כעת, שוקלים במשטרת אילת להוציא צו סגירה למקום.

עוד בוואלה! חדשות:
בדרך לאסוף את אחותו מהגן: בן 8 נדרס למוות בקריית שמונה
סערת אוחנה: כדי להיות ראש ממשלה בנט יצטרך מפלגה אחרת
אפקט דאעש בסיני: לא סתם פיגוע התאבדות - מתקפת גרילה

בת שנתיים במצב קשה לאחר שנתקעה בין סורגי מתקן משחקים באילת. דוברות חטיבת המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הגננת והעוזרת חשודות ברשלנות. המתקן שבו שיחקה הילדה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות חטיבת המשטרה

מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי אמו של הפעוט לא יכלה להגיע בזמן כדי לאסוף את בנה בשל עומסי תנועה ברחובות העיר. היא הודיעה על כך לעובדות המעון, ושלחה את אחותה לאסוף את בנה. כשהגיעה הדודה למעון היא נדהמה לגלות כי אין מענה בשער הכניסה.

לאחר שהצליחה לחלוף על פני השער והגיעה אל דלת הגן, החלה לדפוק בחוזקה על הדלת והחלון במקום, ואף שברה את החלון, בניסיון לאתר מענה. במקביל, היא הזעיקה את מנהלת הגן. כשהגיעה המנהלת ופתחה את הדלת מצאו השתיים את הפעוט, שהתעורר מהרעש ופרץ בבכי.

לפני שלושה שבועות נפצעה פעוטה בת שנתיים באורח קשה לאחר שראשה נלכד בין סורגי סולם בחצר של אותו הגן. היא פונתה לבית החולים יוספטל בעיר כשהיא מחוסרת הכרה ונושמת באופן עצמאי. בתום חקירה ראשונית של המשטרה עלה חשד לרשלנות מצדן של הגננת והעוזרת בגן. זאת, משום שהילדה שיחקה במתקן המחייב ליווי של מבוגר אחראי לילדים עד גיל ארבע. השתיים נעצרו לחקירה. מהמשטרה נמסר כי בסיום חקירת המקרה היום, ולאחר שיתגבשו הממצאים, יוחלט האם להוציא צו סגירה למעון.

(עדכון ראשון: 19:11)

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully