וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בסין: נערות הוכרחו למכור את בתוליהן לבכירים בממשל

"כנופיות המין" בסין נחשפות: נערות בית ספר צולמו בעירום ע"י תלמידות בוגרות יותר ואז אולצו למכור את בתוליהן לבכירים בממשל. חלק מהנערות נאנסו כשהיו תחת השפעת סמים

תלמידה בבית ספר בסין. ShutterStock
הנערות נסחטו על ידי תלמידות גדולות מהן/ShutterStock

שערוריה חדשה ומזעזעת במיוחד מטלטלת את סין: נערות צעירות נסחטו בבית הספר על ידי תלמידות מבוגרות מהן שהשתייכו ל"כנופיות מין". הבנות הבוגרות צילמו את הצעירות בעירום לאחר שחתכו את בגדיהן בסכין, ואיימו עליהן שיפיצו את התמונות ברשתות החברתיות. לאחר מכן הוכרחו הצעירות למכור את בתוליהן לבכירים בממשל.

שירותי המין נרכשו על ידי טייקונים שרצו להעניק שירותי מין לבכירים בממשל אליהם הם מקורבים. על פי הפרסומים, במחוז חנאן שמזרח המדינה עשרות נערות צעירות צולמו בעירום ואולצו לקיים יחסי מין עם עובדי ציבור. הנערות נלקחו לחדרי מלון, וחלקן טענו כי נאנסו לאחר שנכפה עליהן לשתות אלכוהול ולצרוך סמים.

על פי הרשויות, מתבצעים מאסרים רבים בנושא ומהחקירה עולה כי בפרשה מעורבים טייקונים, בכירי ממשל ואנשי עסקים מוכרים שהיו "רוכשים" את הבתולים של הנערות הצעירות בסכומים שהגיעו עד חצי מיליון שקלים. גורמים אחרים טוענים כי הדבר לא היה ולא נברא, וכי מדובר בנערות שעבדו בזנות מרצון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully