וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למותו: תמונות מחייו של אריאל שרון

ראשי ההנהגה, חברים ובני משפחה ציינו היום את יום השנה הראשון למותו של ראש הממשלה לשעבר. "לאריק היה שילוב תכונות נדיר, כישרון, ניסיון ותעוזה". צפו בתמונות מרגעי מפתח בחייו

שנה למותו: בגבעת הכלניות הסמוכה לחוות שקמים, נערכה אתמול (חמישי) אזכרה במלאת שנה למותו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. האירוע היה במעמד בכירי המדינה, ובהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ, המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור ועוד. נשאו דברים, בין היתר, נתניהו ובנו של שרון, גלעד.

נתניהו בדבריו ציטט את שרון, שאמר כי הכוחות הרדיקליים באזור מחזקים את כוחם בשתי זרועות: האחת בנשק להשמדה המונית ואחת במימון הטרור בלבנון, ברשות הפלסטינית ובמקומות אחרים בעולם. "הכוח הזה שאריק דיבר עליו היה ונשאר איראן", אמר נתניהו. "היום איראן היא זו שמחמשת, מארגנת, ממנת ומשגרת את שליחי הטרור שלה בגבולותינו, בצפון ובדרום".

ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני), שגדלה בתנועת הליכוד, אמרה כי "שרון שם את טובת המדינה מול עיניו". לרגל יום השנה, אמר סגן הרמטכ"ל לשעבר והמצטרף החדש למפלגת כולנו, יואב גלנט, כי "לאריק שרון היה שילוב תכונות נדיר, כישרון, ניסיון ותעוזה, שגרמו לו להיות אחד מגדולי המצביאים של מדינת ישראל לדורותיה".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
סיני: עשרות נהרגו במתקפה משולבת באל-עריש
במערכת הביטחון מעריכים: חיזבאללה תכנן לחסל מח"ט או מג"ד בצפון
אבן ירושלמית ובריכה במרתף: כך חיים הח"כים שלנו

אריאל שרון, מפקד חוליית הצנחנים 101, מעיין במפה לצד מאיר הר ציון. 29.04.54/ארכיון צה"ל ומערכת הבטחון, צלמי במחנה, אסף קוטין, 'במחנה'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully