וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה של כחלון: אלאלוף שלישי, ראש עיריית ערד שישית

29.1.2015 / 14:39

ברשימה הסופית של "כולנו" לכנסת, יו"ר הוועדה למלחמה בעוני ישודרג מהמקום השישי וימלא את מקומה של העיתונאית צגה מלקו, שנפסלה מהרשימה כי לא עמדה בתנאי ההתמודדות

משה כחלון ואלי אלאלוף במסיבת עיתונאים בפארק המדע בבאר שבע, 25 בדצמבר 2014. תמיר ברגיג,
ישודרג למקום השלישי. כחלון ואלאלוף/תמיר ברגיג

אנשי מפלגת "כולנו" יגישו אחר הצהריים (חמישי) ליו"ר ועדת הבחירות את רשימת המפלגה לכנסת. ברשימה הסופית, על פי החלטת היו"ר משה כחלון, במקום השלישי ישובץ יו"ר הוועדה למלחמה בעוני וחתן פרס ישראל אלי אלאלוף. הוא ימלא את מקומה של מנהלת רשת א' לשעבר ברשות השידור צגה מלקו, שנפסלה בידי ועדת הבחירות המרכזית. במקום השישי, שיועד תחלה לאלאלוף, תשובץ טלי פלוסקוב, המכהנת כיום כראש עיריית ערד, מטעם "ישראל ביתנו".

ביום שני האחרון הודיעה ועדת הבחירות המרכזית כי מלקו לא תוכל להתמודד בבחירות לכנסת ה-20. זאת משום שהיא לא עמדה בתנאי ההתמודדות הקובעים כי עובד בשירות המדינה חייב להתפטר לפחות מאה ימים לפני מועד הבחירות. "בהתאם לסעיף 56 לחוק הבחירות לכנסת, גברת מלקו מנועה מלהתמודד בבחירות הקרובות", נכתב בהחלטת השופט סלים ג'ובראן, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית.

עוד על מפלגתו של כחלון:
האיום על כחלון מגיע דווקא ממפלגת הברסלבים
"כולנו": סיימנו ההתקשרות עם רונן משה עם היוודע דבר החקירה
כחלון תקף את נתניהו לראשונה: "נוסע לארה"ב, מזניח את הארץ

רצות לפוליטיקה: צגה מלקו. יוסי ציפקיס
נפסלה מהרשימה. צגה מלקו/יוסי ציפקיס

היום פרסם משה כחלון באתר האינטרנט החדש שלו את מצע המפלגה, ובו היא מבטיחה לטפל ביוקר המחיה ובמחירי הדיור הגבוהים. כחלק מהמצע כחלון מציע להוציא לפועל תכניות בתחומים של שקיפות ציבורית ומלחמה בשחיתות, הורדת יוקר המחייה בישראל, עידוד תעסוקה והגברת הצמיחה, צמצום פערים בחברה הישראלית ושיפור המגזר הציבורי והשירות לאזרח. אחת מהתכניות בתחומים היא תכנית "אבא חוזר מוקדם הביתה" לעידוד השוויון בנטל ההורות. במסגרת התכנית תפעל מפלגתו של כחלון לעודד מעסיקים להגדרת יום בשבוע שבו אבות יצאו מוקדם מהעבודה אל משפחתם כדי לסייע בהפחתת הנטל על האימהות.

כמו כן, באתר המפלגה מוצגות תכניות העבודה שלה בנושאי הבנקים, המזון והדיור. במסגרת תכניות עבודה מתוכננות רפורמות מקיפות אשר גובשו בשנתיים האחרונות בהובלתו של כחלון ובסיוע מומחים מהתחומים השונים.

מישראל ביתנו נמסר: "הודעתה של ראשת עיריית ערד, טלי פלוסקוב, הגיעה לאחר שבקשתה להשתלב ברשימת 'ישראל ביתנו' לכנסת, נדחתה. פלוסקוב, שנבחרה לראשונה לקדנציה מלאה רק בבחירות המוניציפאליות האחרונות, ביקשה בעצם לנטוש את העיר ערד דווקא בעיצומו של משבר חמור בו נמצאת העיר, דבר שנתפס בעיני ראשי 'ישראל ביתנו' כמהלך בלתי אחראי, ולכן סירבו לבקשתה. 'ישראל ביתנו' תמכה בשנים האחרונות בגברת פלוסקוב ובעיר ערד ללא סייג וזאת על מנת להוציא את העיר מן המשבר אליו נקלעה. אנו יכולים רק להצטער על החלטתה של פלוסקוב שנובעת משיקולים אישיים ומבלי לראות את טובת העיר ערד. 'ישראל ביתנו' תוסיף לדאוג לעיר ערד ולתושביה".


לפניות לכתבת: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully