וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: בני בגין שוריין במקום ה-11 בליכוד

29.1.2015 / 14:13

השר לשעבר, שבבחירות המקדימות לכנסת ה-19 נדחק למקום לא ריאלי על ידי מתפקדי הליכוד, קיבל את הצעתו של ראש הממשלה לשוב למפלגה. לאור זאת, ד"ר ענת ברקו נדחקה למקום ה-23

צילום: ערוץ הכנסת, גדעון צנטנר, לע"מ; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

השר לשעבר בני בגין החליט לשוב לליכוד. בהודעה מטעם המפלגה נמסר היום (חמישי) בצהריים כי הוא יקבל שריון במקום ה-11 ברשימת המפלגה לכנסת ה-20. את המגעים מול בגין ניהל שר הביטחון, משה יעלון, ששוחח עמו כמה פעמים בתקופה האחרונה וקיבל את ברכתו של נתניהו לשם כך. ביום שני נעשתה פנייה מצד וואלה! חדשות לליכוד, בשאלה האם מתנהלים מגעים מול בגין. בליכוד הכחישו אז בתוקף.

לאור צירופו של בגין, ד"ר ענת ברקו, שהייתה אמורה להיות משוריינת במקום זה נדחקה למקום ה-23 ברשימה, ואילו ד"ר סמימיאן-דרש, ששוריינה תחילה למקום ה-23, הוצאה כליל מהרשימה.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
אלי אוחנה פורש מרשימת הבית היהודי: "לא צפיתי את הסערה"
שטבון שוקל לפרוש ממפלגת ישי עקב המגעים עם עוצמה יהודית
ישראל ביתנו: לפסול את מועמדות חנין זועבי בבחירות

בני בגין ובנימין נתניהו בדרך לישיבת ממשלה. רויטרס
בני בגין עם ראש הממשלה נתניהו/רויטרס

בגין כיהן כשר ללא תיק בכנסת ה-18, ובבחירות המקדימות בליכוד לקראת הכנסת ה-19 הוא נבחר במקום לא ריאלי. זאת, לאחר שפעילותו, יחד עם השר דן מרידור, התרכזה בנושאים שאינם קורצים ללב ההמונים המתפקדים בליכוד. בגין ומרידור הביעו התנגדות להצעות חוק הפוגעות בזכויות מיעוטים, בחופש העיתונות והביטוי ובהטלת הגבלות על ארגוני זכויות אדם.

שר הביטחון משה יעלון ברך על על צירופו של בגין: "שובו של בני בגין לרשימתנו לכנסת הוא בשורה גדולה לתנועת הליכוד. השר לשעבר בגין מייצג בעיניי ערכים של יושר, דמוקרטיה, וצעידה בדרך על פי מצפן ומצפון ולא בהתאם לשבשבת הרוחות וסיסמאות ריקות מתוכן. בני בגין אינו גימיק שיווקי, הוא איש של אמת, של דרך ארץ, של פוליטיקה הגונה וערכית, בשר מבשרו של המחנה הלאומי. ניסיונו הרב של בני בגין יתרום רבות לליכוד ולמדינת ישראל, ואני מברך על חזרתו לעשייה הפוליטית ולליכוד".

גם יו"ר מזכירות הליכוד, שר התחבורה ישראל כץ, הגיב באהדה להחלטה. "מזכירות הליכוד קיבלה את ההחלטה הנכונה", אמר. "בני בגין הוא הליכוד האמיתי. הרשימה הסופית של הליכוד היא רשימה מצוינת, מגוונת ומייצגת את כל חלקי העם. יחד ננצח בבחירות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully