וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי מדי, מרושע מדי: הפרסומות שנפסלו לשידור בסופרבול

דוגמנית ערומה שאוהבת את זה "טבעי" וכלבלב חמוד שמנסה להגיע הביתה נפסלו לשידור בזמן הסופרבול. צפו בפרסומות שכל ארה"ב מדברת עליהן

יח"צ - חד פעמי

מעט מאוד ישראלים מתעניינים בפוטבול, אבל כולם יודעים שהדבר הכי מעניין בסופרבול אלה הפרסומות שישודרו בו. לקראת סופרבול 49 שייערך בפיניקס, אריזונה, ויפגיש את ניו אינגלנד פטריוטס מול האלופה המכהנת סיאטל סיהוקס (ישודר בישראל בלילה שבין ראשון לשני בשעה 1:30), החלו כבר לצוץ ברשת הפרסומות עליהן כולם ידברו בבוקר שאחרי.

אבל יש את הפרסומות שעליהן מדברים כבר לפני והן לא יזכו להגיע למסך הטלוויזיה. כך, למשל, המקרה עם הפרסומת של רשת ההמבורגרים קארל ג'וניור, שבחרה להציג את הדוגמנית שארלוט מקיני בת ה-21 מסתובבת בעירום בשוק סואן, כשהיא אוכלת המבורגר ומדברת על כמה היא אוהבת ללכת "טבעי". במהלך כל הפרסומת מוסתרים שדייה וישבנה באמצעות מלונים, אשכוליות ושלל פירות אחרים ורק בסיום ניתן לראות כי היא למעשה לובשת בגד ים ביקיני זעיר.

פרסומת הסופרבול של קארל ג'וניור.
שארלוט לא תגיע לסופרבול

מועצת ההורים לפיקוח על הטלוויזיה (PTC) אסרה את שידור הפרסומת לאחר שקבעה כי היא סקסית מדי לשידור, בייחוד בזמן הסופרבול – בו צופים ילדים רבים.

זו לא הפעם הראשונה שרשת ההמבורגרים מנסה למכור סקס ורמיזות מיניות במקום בשר - בשנה שעברה נפסלה הפרסומת שלהם בהשתתפות קייט אפטון בה היא נראתה מתפשטת ברכב בדרייב-אין, רוכבת על שקית האוכל וכמעט חווה אורגזמה מכך – בזמן שנער צעיר מתבונן בה בתאווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפרסומת של קייט אפטון בשנה שעברה

במקום בר רפאלי- כלב

פרסומת נוספת שנפסלה לשידור היא של חברת האינטרנט גו דדי, העוסקת באיחסון אתרים. בשנה שעברה הם השתמשו בבר רפאלי ופרסומת הנשיקה שלה הפכה ללהיט גדול בעולם. השנה הם בחרו במשהו תמים יותר, כלבים חמודים, אבל בכל זאת הצליחו להסתבך ולהביא לפסילת הפרסומת שלהם.

בסרטון שלהם, שהוא למעשה פארודיה על פרסומת של בירת באדווייזר מהשנה שעברה, נראה כלבלב חמוד שהולך לאיבוד ועובר תלאות בדרך חזרה הביתה, שם מקבל אותו בעליו בברכה: "הנה באדי! אני כל כך שמח שחזרת הביתה – כי בדיוק מכרתי אותך באתר שהקדמתי יחד עם גו דדי".

הפרסומת הזו זכתה לביקורות שליליות מאוד וגרפה האשמות בעידוד התעללות בבעלי חיים. מעל ל-40 אלף איש חתמו על עצומה שהאשימה את החברה בעידוד תופעת בתי גידול לכלבים לצורכי כסף (Puppy mill). בעקבות הביקורת הודיעו בחברה כי המטרה שלהם הייתה להצחיק ומכיוון שהמטרה הזו לא הושגה הם החליטו שלא לשדר את הפרסומת ואף הורידו אותה מהאתר שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully