וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שטוענת שיש לה 3 שדיים נעצרה

ג'סמין טרידוויל, שהתפרסמה לאחר שהציגה לראווה את הניתוח הפלסטי שעברה לטענתה - השתלת שד שלישי - חזרה לכותרות והפעם בגלל מעצרה על נהיגה בשכרות. לכו תסמכו על בחורה עם 3 שדיים

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מתן חדד

צעירה בת 21 הפכה ללהיט ברשת לאחר שהציגה לראווה שד שלישי - אותו הוסיפה לדבריה בניתוח פלסטי מורכב. אחרי שרבים לא האמינו לה, היא חוזרת לעורר מחלוקת בתמונות חדשות מתא המעצר - ששוב לא מצליחות לשים סוף לדיון הבלתי פוסק בדבר אמינות החזה השלישי שלה.

אלישה ג'סמין הסלר, המכנה עצמה "ג'סמין טרידוויל", טוענת כי הוציאה על ניתוח השתלת שד שלישי 20,000 דולרים שחסכה במשך שנתיים. לטענתה, היא עשתה זאת כדי להפוך ללא אטרקטיבית במטרה להרחיק ממנה גברים שעד היום ניצלו אותה. אולם אחרי שהתפרסמו ראיונות איתה בכלי תקשורת רבים, התברר כי בשדה התעופה של טמפה, פלורידה, נכתב דו"ח לפיו ג'סמין דיווחה על גניבת מזוודה כשבה תותבת פלסטית של חזה נשי עם שלושה שדיים. המזדווה נמצאה והוחזרה לג'סמין שעות ספורות לאחר מכן. על אף פרסום הדו"ח, המשיכה ג'סמין לטעון שיש לה שלושה שדיים.

בשני האחרון ג'סמין חזרה לכותרות כשנעצרה על נהיגה בשכרות. תמונה של הסלר (עם איפור מרוח) מהמעצר פורסמה ברשת – אך עדיין לא סיפקה הוכחה לקיום הנכס השלישי והמפוקפק.

הצעירה שטוענת שהשתילה שד שלישי נעצרה על נהיגה בשכרות. HILLSBOROUGH COUNTY SHERIFF’S OFFICE,
אלישה ג'סמין הסלר במעצר/HILLSBOROUGH COUNTY SHERIFF’S OFFICE

על פי ד"וח בית הכלא המחוזי בהילסבורו, נמצא כי רמת האלכוהול בדמה היה גדול מ-0.15% - כשהרמה המינימלית האסורה לנהיגה בפלורידה עבור בני 21 ומעלה עומד על 0.8%. עוד מתברר כי זה לא מעצרה הראשון של גברת השד השלישי. בשנת 2013 היא נעצרה על שימוש לרעה במידע סודי, ושנה לאחר מכן צעיר בן 18 האשים אותה בהתעללות כשלטענתו כלאה אותו בביתה והפכה אותו לעבד שלה.

בבקשה שמישהו יאשפז אותה כבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הצעירה שטוענת שהשתילה שד שלישי נעצרה על נהיגה בשכרות. HILLSBOROUGH COUNTY SHERIFF’S OFFICE,
תמונתה מהמעצר הקודם/HILLSBOROUGH COUNTY SHERIFF’S OFFICE

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully