וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסתרו בתוך מחשב: 40 פלטות חשיש נמצאו בדירה בהרצליה

28.1.2015 / 0:16

צעיר בן 28 נעצר על ידי שוטרי מרחב ירקון לאחר שבמהלך חיפוש בביתו נמצאה כמות גדולה של הסם המסוכן. בנוסף נמצאו גם 20 אלף שקלים שאותם הרוויח, על פי החשד, ממכירת סמים

40 פלטות חשיש הוסתרו בתוך כונן מחשב שנמצא בדירה בהרצליה, 27.01.2015. חטיבת דובר המשטרה
חלק מפלטות החשיש שנמצאו אתמול/חטיבת דובר המשטרה

צעיר בן 28, נעצר אתמול (שלישי) בהרצליה על ידי שוטרי מרחב ירקון, לאחר שבמהלך חיפוש בדירתו נמצאו 40 פלטות של חשיש, שחלקן הוסתרו בתוך מחשב. בנוסף, נמצאו גם 20 אלף שקלים שאותם, שעל פי החשד, הרוויח הצעיר ממכירת סמים.

הצעיר נעצר במסגרת חקירה שמתנהלת בתחנת גלילות שבמרחב ירקון ועניינה חשד לסחר בסמים מסוכנים הנמכרים לצעירים מהמרכז. לאחר שהתקבל מידע על הדירה, הגיעו אליה היום השוטרים כשברשותם צו חיפוש.

כשהדייר פתח את דלת ביתו הוא ראה לפניו את בלשי תחנת גלילות, לוחמי יס"מ ירקון וכן כלב לחיפוש סמים. לא עבר זמן רב והשוטרים מצאו את שחיפשו.

עוד בוואלה! חדשות:
גורם ביטחוני בכיר: "חיזבאללה ירה את הרקטות, שוקלים את התגובה"
מדריך טיסה ביקש מחיילות לכנותו בכינוי גס בקשר - והודח
הדור הבא: אלה הקצינים שיצילו את המשטרה מהקריסה?

40 פלטות חשיש הוסתרו בתוך כונן מחשב שנמצא בדירה בהרצליה, 27.01.2015. חטיבת דובר המשטרה
פלטות חשיש נוספות שנמצאו/חטיבת דובר המשטרה

לא מדובר בפעם הראשונה החודש שבה עוצרת המשטרה בני אדם שניסו לסחור בחשיש. רק בשבוע שעבר נעצר נוסע ישראלי כבן 40 שהגיע לנמל התעופה בן גוריון בטיסה מצרפת, לאחר שבכבודה שלו נמצא סם מסוג חשיש שהוסווה כסוכריות "בונבון".

שלושה ימים לפני כן נעצר נוסע שהגיע לישראל מירדן דרך מעבר אלנבי לאחר שבבדיקה על גופו נמצאו 1.3 קילוגרמים של חשיש וכן אלפי כדורים החשודים כסם אקסטזי במשקל של 340 גרם. החשוד, תושב יריחו, טען כי הם משמשים כתרופה למחלת לב שהוא סובל ממנה.

כשבועיים קודם לכן נעצר גבר פלסטיני על ידי המשטרה לאחר שברכבו נמצאו 18 פלטות חשיש ו-20 שקיות של סם מסוג "נייס גאי". הוא עוכב עם רכבו בציר 60, באזור הכפר לובן א-שרקיה שבגדה.

בתחילת החודש נעצרו שני גברים פלסטינים, תושבי חברון, לאחר שבדירתם נתפסו 2,000 כדורי 5.56 מילימטרים, חלקי נשק שונים, סמים מסוג חשיש ועופר. בלשי מחלק הבילוש והמודיעין של מרחב חברון ביצעו חיפוש בדירה ובמהלכו גילו את הסמים, אמצעי הלחימה והחיה המוגנת, שיועדה ככל הנראה למאכל.

(עדכון ראשון: 20:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully