וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון תקף את נתניהו לראשונה: "נוסע לארה"ב, מזניח את הארץ"

27.1.2015 / 17:25

יו"ר כולנו ביקר היום במפעל פניציה בנצרת עילית על רקע הקשיים אליהם נקלע המפעל. על נאומו הצפוי של ראש הממשלה בקונגרס הוא אמר: "לפני כן כדאי שיגיע לצפון ולדרום הארץ בכדי לצפות בבעיות האמיתיות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבעיות האמיתיות של המדינה לא קשורות לימין ושמאל – אלה בעיות חברתיות כלכליות". כחלון במפעל פניציה היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפעם הראשונה מאז הודיע משה כחלון על חזרתו לפוליטיקה בראשות מפלגה עצמאית, תקף היום (שלישי) יו"ר כולנו את ראש הממשלה בנימין נתניהו ועקץ אותו על נסיעתו לארצות הברית. "יכול להיות שהנסיעה של ראש הממשלה לקונגרס חשובה, אבל לפני כן כדאי שיגיע לצפון ולדרום הארץ בכדי לצפות בבעיות האמיתיות של המדינה, והן לא קשורות לימין ושמאל – אלה בעיות חברתיות כלכליות", אמר כחלון במהלך ביקור במפעל פניציה שבנצרת עלית.

חשוב לציין שעד כה נמנע כחלון מלתקוף ישירות את פטרונו לשעבר במפלגת הליכוד. יו"ר מפלגת האשים את נתניהו בהזנחה המתמשכת שאפשרה הממשלה בראשותו ואמר: "הממשלה היוצאת הפקירה את התעשייה בפריפריה. יוקר המחיה ומשכורות נמוכות הביאו את ישראל למובילה בעולם בפערים חברתיים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכניסה לישיבת ממשלה. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
כחלון ביקר את נסיעתו לקונגרס. ראש הממשלה בנימין נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם

ביקורו של משה כחלון במפעל לייצור זכוכית מגיע על רקע הקשיים אליהם נקלע המפעל בשנה שעברה בשל העיכוב בחיבורו לצינור הגז הטבעי. בסיורו במפעל שוחח כחלון עם עובדי המפעל, שמע על תהליכי הייצור וההתייעלות הצפויים בעזרת תמיכת הממשלה בחיבור המפעל לצינור הגז ואמר כי "אם ממשלת ישראל הייתה דואגת שיגיע גז למפעל מגבות ערד, כמו שלבסוף הגיע לכאן, לא היינו רואים את ההונאה של הממשלה שמבטיחה לתושבים לפתוח מפעלים אחרים, אך בינתיים כל מה שאנחנו רואים זה אנשים מובטלים".

כחלון הוסיף: "אנחנו רואים שמונופול הוא נזק אדיר, גם מונופול הגז וגם ההולכה. מאחורי כל מפעל כזה עומדות מאות משפחות שתלויות בו ואסור לתת לבירוקרטיה להביא לסגירת מפעלים. המנהיגות הפוליטית בישראל לא הצליחה לכנס את כל הגורמים האחראיים לכך ולהביא לפתרון. חשוב לזכור שהגז הוא משאב השייך לאזרחים ולכן אסור שהוא יהיה בשליטת מונופול".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully